Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2019
Hallo Allemaal,

Kan iemand mij adviseren. Kan namelijk niet kiezen.

Ik wil een tablet van Samsung. Mediamarkt heeft tabletmania dagen.

Ze hebben 2 leuke aanbiedingen. Maar de ene is een note en en de ander is de tab 2.

Wat is het grote verschil tussen de twee. En waarom zou ik de ene verkiezen boven het andere. Is dat puur prijs? of prestaties? Het is eigenlijk voor thuis gebruik. Is dan de note weer te goed. Of is dat die 100 euro wel weer waard.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen?

Gr,

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Wat heb je zelf al gezocht en wat ben je zoal tegen gekomen ? Qua prestaties verschillen ze bijvoorbeeld inderdaad. Hier op GoT verwachten we wel wat eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
Nou laten we zo zeggen ben redelijk samsung fan. Heb galaxy s 1 2 en 3. Nu wil ik graag voor op de bank een tablet van Samsung dus.

De specs van de note zijn beduidend beter processor 4 ipv 2 cores en 2gb werkgeheugen ipv 1gb werkgeheugen.

Heb al redelijk gezocht (een week aan het lezen) maar zijn de betere specs van de note te goed voor een tablet voor thuis gebruik. Of bied dit juist weer de mogelijkheid om de laptop helemaal aan de kant te doen.

Dit is mijn dilemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Wat versta je onder thuis gebruik ? Persoonlijk vind ik het ook altijd heel relevant om te weten hoe lang je mee denkt te gaan met een dergelijk product. Applicaties zullen zwaarder worden en je wilt wel een vlot apparaat houden. Echter zit je ook weer met het prijsverschil etc. wat je mee moet nemen in je afweging.

Vergeet ook niet dat er een Galaxy Tab 3 aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
Ik versta onder thuis gebruik op de bank beetje browsen. Tweakers lezen bijv. mail lezen en evt een keertje een fotootje bewerken en op facebook knallen.

Ik ga toch denk ik even geduld hebben tot ik meer weet over de galaxy tab 3. Release datum is er namelijk nog niet. Maar volgens sammobile is dat snel bekent. Blijft lastig een goede keuze te maken. Maar als er een nieuwe versie komt ben ik toch wel voor het wachten.

Gewoon geduld hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
Wel bedankt voor je advies. Had niet door dat de release datum zo snel al voor de deur stond. Hopelijk is de 10.1 versie er ook snel. De 7.0 versie verwachten ze deze maand. Ik had alleen lopen zoeken op specs. Van de twee en dat vergeleken.

Waarschijnlijk is dat de reden dat de andere nu in de uitverkoop gaan. Thanks again!

begin juni evt de nieuwste 10.1 tab.

http://www.androidauthori...eeks-19-23-europe-204522/

[ Voor 17% gewijzigd door JaxGraylin op 08-05-2013 12:32 . Reden: gevonden nieuwtje ]

Pagina: 1