Toon posts:

[Win 8] Alle services blijven in "worden gestart" hangen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verse laptop, weinig zooi geïnstalleerd behalve 2 virusscanners Mcaffee & AVG. Na het opstarten blijven alle services hangen op Worden gestart.

Wat ik heb gedaan:

Alle onnodige dingen die automatisch opstarten uitgezet in msconfig & taakbeheer, waaronder die virusscanners.
Services handmatig proberen herstarten, ook onder andere account.
Daarna een reboot gegeven.

Uitkomst:
Zelfde situatie :|

Is dit iets wat windows 8 doet? Op google vind ik vrij weinig tot niets over dit concrete probleem. Alleen dat sommige services niet willen starten o.i.d. Heeft iemand dit eens meegemaakt? Of misschien een handige tip? Of ontkom ik er niet aan om Windows 8 recovery te draaien naar het punt waar alles het nog deed.

Het belangrijkste is dat de SQL Server op die laptop weer gaat draaien, aangezien de gebruiker anders niet het gewenste programma kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee virusscanners is sowieso al geen goed plan, en McAfee was de laatste jaren telkens de meest waardeloze virusscanner aller tijden volgens de TÜV. Dus ik zou eens beginnen die van je PC af te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Als ik op jouw probleem zoek, dan kom ik verschillende antwoorden tegen.

Dit draadje op Microsoft site waar gesproken wordt over dat randapparatuur roet in het eten gooide. Eenmaal geboot zonder de randapparatuur was het probleem verholpen.