Smart watch voor iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik ben al enige tijd op zoek naar een goede smart watch voor mijn iphone, maar degene die allemaal uit zijn momenteel zijn of slecht softwarematig of niet mooi.

Is er iemand die nog een goede smart watch weet waar ik mijn hart aan kan verpanden de komende tijd? Of is het toch wachten op de watches van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Yzord schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:38:
Ik ben al enige tijd op zoek naar een goede smart watch voor mijn iphone, maar degene die allemaal uit zijn momenteel zijn of slecht softwarematig of niet mooi.

Is er iemand die nog een goede smart watch weet waar ik mijn hart aan kan verpanden de komende tijd? Of is het toch wachten op de watches van Apple?
Wachten :), ze gaan ongetwijfeld komen...teminste ik zou het echt een Apple ding vinden om dat te doen, en dat bedoel ik positief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke smartwatches heb je allemaal bekeken?
Heb je al eens naar de Pebble gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb ze letterlijk allemaal bekeken. De Pebble is niet zo goed als ze zeggen. I'm watch is het ook niet helemaal qua geluid. Cookoo ook niet....

Ben al maanden aan het zoeken, maar denk dat ik toch maar op die van Apple moet wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:27:
Ik heb ze letterlijk allemaal bekeken. De Pebble is niet zo goed als ze zeggen. I'm watch is het ook niet helemaal qua geluid. Cookoo ook niet....

Ben al maanden aan het zoeken, maar denk dat ik toch maar op die van Apple moet wachten helaas.
Als er een van Apple komt ... het zijn nog maar geruchten he ;)