Toon posts:

Webshop "vergeet" voorwaarden te vermelden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd geleden kreeg ik van de webshop Christine le Duc/Pabo de volgende aanbieding:
Exclusieve aanbieding!

Beste meneer xxx,

We willen je graag bedanken voor jouw bestelling!
Omdat we hier bij XXX heel erg blij mee zijn, willen we je graag verwennen met GRATIS waardebonnen met een totale waarde van €25!

Profiteer nu en als je binnen 7 dagen bestelt, wordt je bestelling GRATIS verzonden.
Met de volgende afbeelding erbij:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/plBR64o.png
Omdat ik er wel vaker waardebonnen voor heb besteld (via groupon) dacht ik dat dit om vergelijkbare waardebonnen zou gaan.
Op groupon hadden ze waardebonnen t.w.v. €50,- voor 19,95

Er stonden in de e-mail en op de site geen extra voorwaarden vermeld (ik heb dit nagezocht)

Vervolgens heb ik een eerste bestelling geplaatst met een product t.w.v. 8,99
Ik heb hieraan de kortingscode toegevoegd, de verzendkosten werden 0,00 en de waardebonnen werden toegevoegd aan mijn mandje.
Bestelling dus geplaatst.

Hierna kwam ik er in de bevestigingsmail achter dat ik mijn oude adres er nog in had staan. Dit heb ik hierna op de site gewijzigd.

Na deze bestelling heb ik nog een groot aantal bestellingen gedaan met een lage orderwaarde, om zo nog meer waardebonnen te verkrijgen. Het gaat om 22 bestellingen. Aangezien er geen beperkende voorwaarden aan de actie en aan de waardebon vermeld waren ging ik er vanuit dat dit gewoon toegestaan was.

2 dagen later werden alle pakketjes aan mij verzonden. 1 naar mijn oude adres, de overige 22 naar mijn nieuwe adres.
Daar heb ik helaas de pakketbezorger van Selektvracht 3x gemist en ik kon ook geen nieuwe afspraak maken aangezien ik maar 1 "sorry"-kaart had ontvangen. Die pakketjes gingen dus retour afzender.

Hierna heb ik dus bij mijn oude adres het eerste pakketje opgehaald. Ik kwam er toen achter dat er beperkende voorwaarden verbonden waren aan de waardebon: ze waren pas geldig bij een orderwaarde van meer dan €40,-
Dit was van tevoren nergens vermeld en ik vond dit dus ook nogal vreemd.

Hier heb ik de volgende e-mail over gestuurd:
Beste,

Zojuist heb ik de "waardecheques" ontvangen van 25 euro. Er is echter nergens tijdens de aankoop gecommuniceerd dat de waardecheques pas vanaf 40 euro geldig zijn. Het is niet meer dan een kortingscode. Ik begrijp niet waarom jullie dit niet duidelijker communiceren. Ik verwacht het geld van mijn aankoop terug aangezien de waardecheque juist de reden is dat ik de aankoop gedaan. heb.

Verder zijn beide telefoonnummers van jullie klantenservice onbereikbaar. Erg onprofessioneel.
Hierop kreeg ik een dag later de volgende reactie:
Beste klant,

Hartelijk dank voor je reactie.

Het spijt ons te vernemen, dat je niet tevreden bent met het geschenk.
In de nieuwsbrief wordt vermeld, dat je waardecheques bij je bestelling ontvangt.
Dat er een minimaal bestelbedrag is, is een normale voorwaarde bij waardecheques.
Het betaalde bedrag zal niet teruggestort worden.

Daarnaast zijn wij ervan op de hoogte dat de klantenservice momenteel telefonisch
slecht bereikbaar is. Dit wordt veroorzaakt door een technische storing.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
XX
Omdat ik het nogal vreemd vond dat ze mij het geld niet terug wilden storten (zij zijn tenslotte nalatig geweest met het vermelden van de voorwaarden), heb ik de volgende e-mail teruggestuurd:
Beste,

Of het volgens jullie 'gebruikelijk' is dat deze voorwaarden gelden is niet van belang. Jullie zijn te allen tijde verplicht om te klant van tevoren in te lichten over dergelijke voorwaarden.
Doordat jullie de voorwaarden niet van tevoren kenbaar hebben gemaakt heb ik gewoon recht op het afgesproken product.
Het afgesproken product is in dit geval een waardebon t.w.v. €25 of meerdere waardebonnen met een totale waarde van €25, beiden zonder beperkende voorwaarden.

Omdat wij een koopovereenkomst hebben gesloten zijn jullie verplicht tot het volgende:
- Het alsnog leveren van de geadverteerde producten
- Het leveren van een vergelijkbaar product
- Komen met een oplossing waarmee beide partijen akkoord gaan.

Mocht Christine le Duc niet met een gepaste oplossing komen dan zie ik mijzelf genoodzaakt de zaak verder laten lopen via de rechtsbijstandverzekering.

mvg,
klant
Hierop kreeg ik de volgende reactie:
Beste klant

Je hebt de eerste keer op 12 april jl. een artikel besteld van Euro 8.99 met daarbij de actie van de waardecheques.
Daarna zijn er nog meer gevolgd met elk een waarde van Euro 1,75 exclusief verzendkosten.

Op 17 april jl. gaf je aan de waardecheques te hebben ontvangen, en zoals je op de cheques kunt lezen
dien je om daar gebruik van te maken voor minimaal Euro 40,00 te bestellen.

Het is ons niet geheel duidelijk wat je zelf precies van deze actie had verwacht, voornamelijk ook
omdat je elke keer een bestelling plaatst van slechts Euro 1,75.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Hierop heb ik gereageerd dat het duidelijk is wat ik verwacht had van de actie, aangezien ik dat in de vorige e-mail uiteengezet heb.

Hierna heb ik geen e-mails meer ontvangen, dus besloot ik ze maar te bellen.
De mevrouw aan te telefoon bleef volhouden dat er in de e-mail wel voorwaarden vermeld zouden zijn, en dat ze ook geen andere waardebonnen hebben.
Nee, bij de code 8938 krijgt u 2 waardebonnen van 12,50 die geldig zijn bij een bestelwaarde vanaf €40,-
Toen ik ze vertelde dat ze dit eigenlijk van tevoren hadden moeten aangeven, bleef ze steeds hetzelfde herhalen: het zou wel aangegeven zijn/ze hebben geen andere waardebonnen.

Ze zou mijn e-mail nog even doorsturen aan de marketingafdeling.
Na een week te hebben gewacht heb ik ze maar weer opgebeld, en kreeg ik dezelfde mevrouw weer aan de lijn. De marketingafdeling had niet gereageerd en ik kon ook niet met hun doorverbonden worden. Verder kreeg ik weer hetzelfde verhaal "Het zou wel vermeld zijn/ze hebben geen andere waardebonnen". Toen ik vertelde dat ik er recht op had werd ik in de wacht gezet en even later kreeg ik het volgende te horen:
Meneer uw waardebonnen zijn ongeldig verklaard en uw account wordt verwijderd. U mag niet meer bij ons bestellen. Fijne dag nog
, en er werd opgehangen voordat ik iets kon vragen.

Dus heb ik maar weer teruggebeld, ik kreeg nu eindelijk een keer iemand anders aan de lijn, zij zou mij een e-mail sturen omdat het telefoongesprek anders te lang zou duren.
Ik kreeg de volgende e-mail:

Door ongeoorloofd gebruik te maken van de waardebonnen, accepteren wij de bestellingen niet.
Het is in de toekomst ook niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen.
Het betaalde bedrag van €39.70 wordt teruggestort.
Op mijn vraag of mijn eerste bestelling ook terugbetaald wordt kreeg ik de volgende reactie:
Beste klant

De bestelling van 12 april 2013 is automatisch verwerkt met de actiecode 8398.
De twee waardecheques van elk €12.50 heb je ontvangen in het pakket en zijn te
verrekenen geweest met een nieuwe bestelling met een minimale bestelwaarde
van €40.00.
Wij hebben geen bestelling van minimaal €40.00 ontvangen.

Het bedrag van €8.99 van de geleverde bestelling wordt niet teruggestort.

Customer service Christine le Duc
De reden dat ik dit topic open is dat het, na onderzoek op internet, niet de eerste keer is dat Pabo/CLD verzuimt om de actievoorwaarden kenbaar te maken.
Is hier nog iets aan te doen of is het gewoon toegestaan om op deze manier te handelen?

Ik weet natuurlijk dat het stom is om 22 dezelfde bestellingen te plaatsen en er dan vanuit te gaan dat ik daarmee ook zoveel waardebonnen ontvang. Ze hadden mij ook best die bestellingen mogen weigeren. Het is echter volgens mij niet toegestaan om de voorwaarden niet kenbaar te maken, hier zou ik dus meer informatie over willen.
Ik heb dit topic ook al op een ander forum geopend, daar kreeg ik natuurlijk de gebruikelijke reacties: "hihi, buttplug" en "haha zit er nog een speeltje in je kont", dus laat die reacties maar achterwege. Ik hoop dat het hier iets serieuzer kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je hebt keurig de afbeeldingen van de waardecheques hierboven neergezet. Ik zie dat daar een tekst op staat maar die is met deze grootte onleesbaar. Het kan natuurlijk zijn dat daar belangrijke tekst in staat voor een ieder die hierop wil reageren.

Verder nog: 22 keer hetzelfde bestellen voor €1,75 is naar mijn mening een beetje flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind het verhaal erg warrig. Hoe kreeg je deze waardebonnen? Was het een code per mail? En waarom kwam je er pas bij het ophalen van je eerste pakket achter dat er extra voorwaarden waren?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Je hebt de eerste keer waardebonnen ontvangen nadat je de bestellingen hebt gedaan.

Is ergens genoemd dat je bij een nieuwe bestelling weer deze waardebonnen zou krijgen? Zoals ik het nu lees doe jij zelf die aanname, maar is dat aanbod nergens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tja, het is een beetje flauw maar het bedrijf moet gewoon de actievoorwaarden juist vermelden. Zeker van zo'n groot bedrijf de gang van zaken uiterst onprofessioneel.
Maarre, het wordt me niet helemaal duidelijk wat je precies wil: alsnog levering of terugstorting van je geld? In dat laatste geval moet je je gewoon beroepen op de wet koop op afstand: ontbinding van de koopovereenkomst en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als je er echt zeker van bent dat zij nergens de beperkende voorwaarde hebben vermeld, dan zou ik het bij de rechtsbijstandverzekeraar kenbaar maken. Behalve dat ze niet leveren zoals geadverteerd / beloofd, hebben ze ook een koop ontbonden zonder dat daartoe aanleiding was.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Een bedrijf kan niet verplicht worden te leveren als het overduidelijk om een fout gaat.
En dat je voor €25 aan waardebonnen zou krijgen (zonder enige voorwaarden) bij een bestelling van €1,75 is natuurlijk onzin.

Maar je kan je bestelling natuurlijk wel ongedaan maken. Sowieso met een beroep op de wet koop-op-afstand.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Muthas schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:43:
Je hebt de eerste keer waardebonnen ontvangen nadat je de bestellingen hebt gedaan.

Is ergens genoemd dat je bij een nieuwe bestelling weer deze waardebonnen zou krijgen? Zoals ik het nu lees doe jij zelf die aanname, maar is dat aanbod nergens gedaan.
De code stond op de voorpagina van de site, en ik kreeg hem dus in mijn mail. Ook na deze bestelling kreeg ik nog een keer de zelfde advertentie/code toegestuurd.
Het was geen persoonlijke code, dezelfde code die ik 2x in mijn mail kreeg stond ook op de site.

Tsurany schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:42:
Ik vind het verhaal erg warrig. Hoe kreeg je deze waardebonnen? Was het een code per mail? En waarom kwam je er pas bij het ophalen van je eerste pakket achter dat er extra voorwaarden waren?
Ik begrijp je verwarring, ik dacht eerst ook dat ik gewoon 2 waardebonnen had gekregen, omdat ik de dag ervoor een bestelling had geplaatst (zo schreven ze het in de e-mail)
Echter bleek dat ik wéér een nieuwe bestelling moest plaatsen met actiecode 3898 (o.i.d.) en dat ik dan bij die bestelling gratis verzending en 2 waardebonnen t.w.v. €25,- zou krijgen.

Omdat het papieren waardebonnen waren, die dus meegezonden werden met de bestelling, zag ik dus op de waardebonnen (dezelfde als op het plaatje ,maar dan groot en leesbaar), dat er dus voorwaarden op stonden. Ook was het geen persoonlijke waardebon maar eerder een soort kortingscode. (op elke bon staat dezelfde code)

sypie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:38:
Je hebt keurig de afbeeldingen van de waardecheques hierboven neergezet. Ik zie dat daar een tekst op staat maar die is met deze grootte onleesbaar. Het kan natuurlijk zijn dat daar belangrijke tekst in staat voor een ieder die hierop wil reageren.

Verder nog: 22 keer hetzelfde bestellen voor €1,75 is naar mijn mening een beetje flauw.
Klopt, dat is natuurlijk ook wel flauw maar ik bestel er vaak genoeg producten en ik was van plan om met de kortingsbonnen van 12,50 ook producten van €20,- te kopen. Hierdoor zou er een vergelijkbare korting optreden als met de Groupon.

Verder is het plaatje een 1:1 kopie uit de e-mail, ik heb de grootte niet aangepast.

Wilko schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:43:
Tja, het is een beetje flauw maar het bedrijf moet gewoon de actievoorwaarden juist vermelden. Zeker van zo'n groot bedrijf de gang van zaken uiterst onprofessioneel.
Maarre, het wordt me niet helemaal duidelijk wat je precies wil: alsnog levering of terugstorting van je geld? In dat laatste geval moet je je gewoon beroepen op de wet koop op afstand: ontbinding van de koopovereenkomst en klaar.
Ze hebben voor mij de koop al ontbonden. Ik word geweigerd als klant en mag nooit meer bij hun bestellen. Het geld wordt teruggestort.
Ik had eigenlijk gewoon de levering gewild, maar dan met de waardebonnen waarmee ze geadverteerd hebben, dus zonder beperkende voorwaarden. Dit heb ik aan de telefoon meermaals gezegd, maar de vrouw leek niet echt op de hoogte van het volgende:
Als je met iets adverteert moet je het ook op die manier leveren, je kan het niet na de koop ineens wijzigen.
Ik heb dit een paar keer tegen haar gezegd maar ze bleef zeggen dat in de mail stond dat er wel voorwaarden waren, en dat ze geen andere waardebonnen had, maar dat deze bij de actie horen en geen andere.

Verder is het een beetje triest als je het mij vraagt... Ik heb in het verleden al genoeg bij hun besteld en ze raken op deze manier zomaar een klant kwijt, als ze nou een iets slimmere klantenservice hadden dan was het vast beter opgelost.

Ik hoop dat ze vanaf nu wel de actievoorwaarden erbij vermelden. Het is namelijk de zoveelste keer dat ze verzuimen om dit te doen. (zie klacht.nl over Pabo en Christine le Duc)

RocketKoen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:45:
Een bedrijf kan niet verplicht worden te leveren als het overduidelijk om een fout gaat.
En dat je voor €25 aan waardebonnen zou krijgen (zonder enige voorwaarden) bij een bestelling van €1,75 is natuurlijk onzin.

Maar je kan je bestelling natuurlijk wel ongedaan maken. Sowieso met een beroep op de wet koop-op-afstand.
Het is dus overduidelijk geen fout, aangezien ze keer op keer de actievoorwaarden "vergeten" te vermelden.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja. Als je misbruik probeert te maken van een schijnbare (TL;DR v.w.b. of het ergens stond / of je het zelf kon opzoeken of vragen) fout aan hun kant moet je niet raar opkijken als ze niet mee willen werken... Op coulance o.i.d. hoef je in ieder geval niet te rekenen mag ik hopen.

Bij 1x bestellen had je recht van spreken, bij 22x iets van 1,75 bestellen niet. Je dacht een fout te zien om te misbruiken, hebt gegokt in de hoop 550eur (+ 22x verzendkosten) te verdienen met een investering van 45eur, en verloren. Soit.

Dat neemt niet weg dat het inderdaad wel netjes moet zijn aangegeven wat de voorwaaarden zijn (min. 40eur). Misschien iets om ze een volgende keer vooraf op te wijzen, zonder loopholes te zoeken om te misbruiken. En deze keer had je gewoon gebruik moeten maken van de wet koop op afstand om alles terug te sturen maar daar ben je nu te laat mee.

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 07-05-2013 10:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:30:
Ik kwam er toen achter dat er beperkende voorwaarden verbonden waren aan de waardebon: ze waren pas geldig bij een orderwaarde van meer dan €40,- Dit was van tevoren nergens vermeld en ik vond dit dus ook nogal vreemd.
Echt? Je hebt je nooit bedacht dat dit wel eens een foutje van de webshop kon zijn? Je hebt ook niet nagevraagd of er eventueel beperkende voorwaarden aan vast zaten, waarom niet? Misschien voelde je de bui al hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
coazter schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:28:
[...]

Echt? Je hebt je nooit bedacht dat dit wel eens een foutje van de webshop kon zijn? Je hebt ook niet nagevraagd of er eventueel beperkende voorwaarden aan vast zaten, waarom niet? Misschien voelde je de bui al hangen?
Nee, eigenlijk niet. De webshop heeft wel vaker flinke kortingsbonnen voor weinig geld en hun marges liggen tussen de 50-80%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Beetje warrig en flauw verhaal imho, denk dat je zelf ook wel had kunnen bedenken dat bij het 22x bestellen van zo'n laag bedrag dat dit niet ging lukken.

En,.,
Verder zijn beide telefoonnummers van jullie klantenservice onbereikbaar. Erg onprofessioneel.
Hierna heb ik geen e-mails meer ontvangen, dus besloot ik ze maar te bellen.
:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kenzi schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:49:
Beetje warrig en flauw verhaal imho, denk dat je zelf ook wel had kunnen bedenken dat bij het 22x bestellen van zo'n laag bedrag dat dit niet ging lukken.

En,.,

[...]

[...]

:? :?
Wou ze eerst meteen bellen toen ik de waardebon las, maar toen deed de telefoon het niet. Toen ben ik maar gaan mailen. Toen ze op een gegeven moment neit meer mailden heb ik de telefoon nog maar eens geprobeerd. Het nummer op hun site deed het niet maar eentje uit een e-mail wel.
Verder lees je totaal om het punt heen, dat de webshop blijkbaar veel vaker "vergeet" de voorwaarden van een actie te vermelden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Je kan het proberen via je rechtsbijstand, maar ik weet bijna zeker dat je het niet gaat winnen. Een webshop hoeft bij een onwaarschijnlijke aanbieding het product niet te leveren indien het om een technische fout gaat. Het niet vermelden van de voorwaarde dat je minimaal 40 euro moet bestellen kan hier zonder probleem onder vallen.

Daarnaast staat het ook niet netjes dat je 22x een bestelling hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jij vergeet wel vaker wat goed fatsoen is, en wat verstandig is.

Kijk, na die ene bestelling had je best wat mogen klagen. Nu heb je 22 bestellingen geplaatst met puur en alleen het doel de actie te misbruiken. Dat zien ze bij Pabo, dus is coulance en meewerking direct ten einde. Mijns inziens geheel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 11:51
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:05:

Kijk, na die ene bestelling had je best wat mogen klagen. Nu heb je 22 bestellingen geplaatst met puur en alleen het doel de actie te misbruiken. Dat zien ze bij Pabo, dus is coulance en meewerking direct ten einde. Mijns inziens geheel begrijpelijk.
Nee, TS wilde gewoon veel korting, zoals via Groupon ook vaak mogelijk is. Daar wordt het toch ook niet als misbruik gezien.

Ander punt dat TS aangeeft is dat PABO vaker heeft verzuimd actievoorwaarden te communiceren. Sommige webwinkels moeten helaas nog opgevoed worden door hun klanten. TS probeert dat in deze, maar dat wordt niet geaccepteerd, omdat het een arrogant bedrijf is, dat is blijven hangen op het serviceniveau van tig jaar geleden, toen ze nog met een boekje mee gingen bij de Wehkampgids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27

Dat is het risico van een zaak om met kortingsbonnen te werken of reclame-acties te organiseren.

Vermeld je geen beperkende voorwaarden (zoals minimun bestedingsbedrag, max x exemplaren per klant, ... )
Dan ben je gewoon gescheten.

In Belgie is er zo eentje die daar ook van profiteert:
http://www.demorgen.be/dm...0-euro-parket-kopen.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Trouwens, Christine le Duc is aangesloten bij Thuiswinkel.org dus je kunt:
1. een klacht indienen
2. naar de geschillencommissie [1] [2] [3]

[ Voor 20% gewijzigd door Wortelsoep op 09-05-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

De winkel ook, m.i.

Nee, het is niet redelijk dat de TS een hele lading kortingsbonnen krijgt. Het is wel redelijk dat de webwinkel een fout toegeeft als ze die maken, niet achteraf voorwaarden gaan toevoegen en beweren dat die er altijd al waren en als ze de TS irritant vinden, zijn account maar verwijderen. Het is dan voldoende als de winkel zegt "door een foutje is de voorwaarde niet vermeld, excuus, we kunnen dit helaas niet leveren, als u wil annuleren we de openstaande orders en krijgt u uw geld terug" en dan iets uitgebreider/netter natuurlijk. Als de TS dán nog door blijft gaan met eisen, dan kunnen ze hem altijd nog afwimpelen in de wetenschap dat ze het zelf netjes af hebben gehandeld.

Dit zou ik wel een klacht/slechte review waard vinden. Technische foutjes mogen en die ga je als grote webwinkel vast een keer maken, maar dan moet je er wel netjes mee omgaan.

[ Voor 21% gewijzigd door bwerg op 10-05-2013 11:30 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Je wist vantevoren dat je er waarschijnlijk niet mee weg zou komen , je hebt het grootste gedeelte van je geld terug.... je speelde het spel en verloor ... neem je verlies en stop met janken.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Zo'n typisch nederlands topic... :r
Ik heb van de week ook 2 GF670's besteld wetende dat die prijs veel te laag was.
Leveren ze, Mooi! (ik blijf ook een hollander!)
Leveren ze niet? Jammer dan, ik ga niet lopen jammeren als een klein kind, want ik weet dat het een fout was.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 17-05-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 14:50
Volgens mij moet je blij zijn dat je ze weigeren als klant. Waarom zou jij nog zaken willen doen met een bedrijf dat "telkens" fouten blijft maken?
Daarnaast zie ik heel veel lettertjes staan op de kortingsbonnen. Staat daar niet iets?

Ik koop mijn boxershorts niet online, maar heb je hier wel retourrecht, in winkel mag je ook niet terugbrengen? Of nog erger, een erotisch speeltje dat niet voldoet aan jouw wensen.....mag je dit terugsturen?
Pagina: 1