Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adobe stapt voor Creative-software over op abonnementsmodel

Pagina: 1
Acties:

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Gisteren zag ik het al op nu.nl staan, het artikel over Adobe met haar nieuwe producten/diensten. Helaas is nu.nl slechts een anp/persberichten-site. Voor meer wendde ik mij maar tot Tweakers, maar die hadden nog niets. Is er eindelijk iets, is het nog minder dan nu.nl.

Ik snap best dat de redactie tijd nodig moet hebben voor het schrijven van een artikel, maar kopiëren en plakken lijkt me niet zo veel werk. Waarom duurt het bij tweakers zo lang om oud nieuws te brengen?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
De maand mei is voor ons een hele krappe maand: er hebben enkele mensen vorige maand onze redactie verlaten, veel mensen zijn met vakantie (waaronder onze vaste avonddienst-man Dimitri Reijerman) en anderen hebben internationale reizen (denk bijvoorbeeld aan Google I/O).

Daarom kan nieuws soms wat later of minder uitgebreid gebracht worden dan ook wij dat zouden willen. Ik heb dit inmiddels ook doorgespeeld aan de hoofdredacteur, omdat ik vind dat *iemand* dit gisteravond had moeten schrijven.

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Het is roeien met de riemen die je hebt, duidelijk verhaal.
Hopelijk gaat de kwaliteit niet lijden onder de drukte op de redactie.
Succes ermee!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Thx!