Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
Mijn vrouw gebruikt nu al een tijdje met alle tevredenheid mijn oude HTC Legend. Echter begint deze kuren te vertonen dus zoeken we een nieuwe telefoon.
  • Het liefst hebben we een soortgelijke telefoon als de Legend met de volgende kanttekeningen:
  • Scherm niet kleiner als de Legend (3.2 inch)
  • Telefoonafmetingen niet veel groter als de Legend (112 x 56.3 x 11.5 mm)
  • Meer interne opslag ruimte (het liefst een paar GB)
Geen spectaculaire lijst dus zoeken we ook iets met geen spectaculaire prijs.
Opzich heb ik al gekeken naar de S3 mini, maar ik denk dat deze specs ook al onder de 150 euro haalbaar zijn.

Welke telefoon raden jullie aan?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

In de pricewatch kun je volgens mij alle criteria selecteren die jij noemt, vervolgens komen daar een aantal telefoons uit. Heb ook android geselecteerd, omdat in de categorie 'soortgelijke telefoon' valt denk ik.
Ook minimaal 4GB aangeklikt.

Over een budget heb je het niet echt als ik goed lees, of bedoel je daar die 150 euro mee?
Daar komt vervolgens dit uit.

http://tweakers.net/categ...y9OdB9Gp4v3UkeSvKvNDDW-gU

Edit: Maar speel er vooral zelf mee, het is immers jouw/je vrouws besluit en niet de mijne.

[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 07-05-2013 08:46 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07 08:12
iets van een budget zou fijn zijn. Ik kan hier oneindig veel gsm's opnoemen maar daar schiet je ook niets mee op.
aangezien je hier al zelf de s3 mini aanbrengt zou ik zeggen kijk eens naar de HTC Desire X.
opnieuw een htc, sense, android, ... is een pak goedkoper dan de s3 mini. Is misschien iets trager maar het zal niet veel zijn. Werkt erg vloeiend. Het is een erg mooi design (maar dat is erg persoonlijk natuurlijk)
het formaat is ook erg goed te doen. (ik weet het niet uit het hoofd dus ik durf niet met zekerheid zeggen dat hij niet veel groter is dan de legend).
Mijn vriendin heeft hem en is er erg tevreden over. Ook het formaat vindt zij perfect en zij noemt mijn nexus 4 al een tablet...

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
Hmmm
Bedankt voor de input. ik ben even met de lijst van EWK gaan spelen en daar een paar kanshebbers uit geselecteerd.
De Desire X die je voorstelt Bavardia is te groot dus daar ga ik niet voor.

De toestellen die ik nu in gedachte heb zijn:
Sony Xperia U
HTC Desire C
Sony Xperia Miro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
Mijn moeder heeft onlangs haar eerste smartphone gehaald, een HTC Desire C en ze is zeer te spreken over het apparaatje. Hij is volgens haar makkelijk te bedienen, de opties en menus zijn logisch en helder en de snelheid is ruim voldoende. (Ze speelt er geen spelletjes op, alleen bellen/smsen en whatsapp.) Qua hardware is hij ook niet een van de midden range modellen, maar als je je mobiel niet gebruikt om elk moment van de dag Tweakers te lezen of spelletjes op te spelen, maar puur voor de functionaliteit, is het een perfect telefoontje. Daarnaast is hij ook nog in 3 kleuren te verkrijgen, wat vrouwen altijd wel aanspreekt (Zwart, wit en rood)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53

13art

Moderator Mobile
Misschien kan je net nog even wat meer vertellen, dus waarom zou je een bepaald toestel uit je nu opgestelde lijst wel nemen of niet nemen. Jij moet uiteindelijk de keuze maken niet wij, wij kunnen je alleen maar advies geven.

Kortom, net even wat meer eigen inzet svp

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
Die toestellen heb ik gekozen omdat ze ruwweg de zelfde maat hebben als de Legend.
Onder de 200 euro kosten en ze meer dan 2GB opslaggeheugen hebben.

Vervolgens aan mijn vrouw laten zien en die vond ze wel leuk. (de kleuren iig ;-))
Iedereen bedankt voor de hulp want ik denk dat we er nu wel uitkomen. Dit topic kan dus op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Toch nog even meegeven dat de Xperia U qua prestaties wel wat uitsteekt boven de de desire c en miro, mocht de gsm dan toch wat intensiever gebruikt worden kan dat wat frustraties schelen.
Pagina: 1