Ondanks het nieuwsbericht dat er 'Geen grote productaankondigingen en software-updates op Google's I/O' zijn te verwachten, is het nog niet zeker dat er geen nieuwe Nexus 7 wordt aangekondigd.
Deze post van Marc Rademaker als reactie op de vraag of er inderdaad geen Nexus 7 upgrade wordt verwacht, vond ik interessant en best een logische, mogelijke, verklaring:
"Niet helemaal duidelijk, maar je kunt je natuurlijk ook voorstellen dat fabrikanten als Asus het eigenlijk niet zo leuk vinden als 'hun' product tijdens een evenement van Google wordt aangekondigd. Dan staat het vooral bekend als de nieuwe Google Nexus 7 of wat dan ook.
Terwijl als Asus het zelf doet, dan staat er in de persberichten (en in het nieuws); Asus kondigt nieuwe Nexus 7 aan. En Asus timmert behoorlijk aan de weg wat betreft naamsbekendheid en kan dit soort dingen dan ook goed gebruiken. In plaats van dat Google het dus doet."
Ik zit zelf ook te twijfelen om de eerste generatie N7 aan te schaffen, maar ik houd het nog wel een even vol zonder tablet.
En meer ontopic aan de TS:
De Nexus 7 is in alle gevallen een betere keuze. Ik heb zelf ook nagedacht over een Memopad, maar alle reviews die ik op het web vind, geven aan dat vooral het scherm bijzonder slecht is. En dat vind ik persoonlijk wel een belangrijk punt.
[
Voor 10% gewijzigd door
Brainsnack op 13-05-2013 20:40
]
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]