Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kan op internet zo geen goed antwoord vinden..
Wanneer ik lang game gebeurt het soms (niet altijd) dat ik het volgende krijg:

Wanneer ik mijn PC reboot is het weer normaal en merk ik er niks van. Ik heb net een nieuwe monitor en sinds ik die gebruik krijg ik ook dat er blokjes op mijn scherm verschijnen voor een periode en soms zelf gewoon zwarte en witte strepen. Nu las ik ik van alles over stervende videokaarten maar dit lijkt niet op de dingen die ik allemaal heb gelezen. Artifacts lijken me iets minder duidelijk als dat en nergens iets over het plaatje hierboven.
Drivers up te date.
HDMI en DVI getest
Verschillende schermen geprobeerd.
Schoon gespoten in de kast
Is het tijd om mijn kaart te vervangen of kan het nog ergens anders aan liggen?
Asus EAH6670/G/DIS/1GD5 als kaart erin
AMD FX-6100 processor // ASRock 970 Extreme3 moederbord // OCZ ModXStream Pro 600W // Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G is de rest van de pc.
Ik hoop dat jullie me kunden helpen of in ieder geval het verlossende antwoord kunnen geven
Wanneer ik lang game gebeurt het soms (niet altijd) dat ik het volgende krijg:

Wanneer ik mijn PC reboot is het weer normaal en merk ik er niks van. Ik heb net een nieuwe monitor en sinds ik die gebruik krijg ik ook dat er blokjes op mijn scherm verschijnen voor een periode en soms zelf gewoon zwarte en witte strepen. Nu las ik ik van alles over stervende videokaarten maar dit lijkt niet op de dingen die ik allemaal heb gelezen. Artifacts lijken me iets minder duidelijk als dat en nergens iets over het plaatje hierboven.
Drivers up te date.
HDMI en DVI getest
Verschillende schermen geprobeerd.
Schoon gespoten in de kast
Is het tijd om mijn kaart te vervangen of kan het nog ergens anders aan liggen?
Asus EAH6670/G/DIS/1GD5 als kaart erin
AMD FX-6100 processor // ASRock 970 Extreme3 moederbord // OCZ ModXStream Pro 600W // Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G is de rest van de pc.
Ik hoop dat jullie me kunden helpen of in ieder geval het verlossende antwoord kunnen geven