Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung F8000

Pagina: 1
Acties:

• MaartenFrer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08-2021
Beste Redactie,

In jullie review over de nieuwe Samsung F8000 stellen jullie de vraag of jullie een golden sample hebben opgestuurd gekregen.

Ik bied graag mijn Tv aan om mee te testen. Ik heb zelf de Samsung UE40F8000. Ik ben wel benieuwd of Samsung speciale review samples opstuurt. Ik vind zelf namelijk dat mijn beeld op sommige punten helemaal niet mooi is en ik kan deze ook niet wegkrijgen met andere instellingen.

vriendelijke groet,

Maarten Freriks

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:58
Linkje! reviews: Samsung F8000: Arc de Triomphe

Scheelt andere mogelijk weer wat navigeren ;)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• MaartenFrer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08-2021
Reactie van de redactie?

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Helaas is de redacteur die de review schreef niet meer werkzaam bij Tweakers MaartenFrer. Heel erg bedankt voor je aanbod maar ik denk niet dat we er op in kunnen gaan om het, overigens interessante vraagstuk nader te kunnen onderzoeken.

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 22:36
@MaartenFrer, nog even een verlate reactie van mij. De zin over de 'golden sample' was niet bedoeld als beschuldigende vinger naar Samsung, maar was een positieve opmerking over de geringe aanwezigheid van clouding bij onze sample. Er is geen reden om aan te nemen dat Samsung, of andere fabrikanten overigens, speciaal uitgezochte of geprepareerde toestellen ter test opstuurt.

Wat betreft je reserveringen wat betreft de beeldkwaliteit van je F8000-tv zijn er verschillende bedrijven die dergelijke tv-kalibraties tegen betaling kunnen uitvoeren. Als je me een DM stuurt met de belangrijkste settings, welke kabelaar je gebruikt en of de beeldkwaliteit ook bij blu-rays teleurstelt zou ik er even naar kunnen kijken.