Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieldg
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 20:35
Hi,

Tijdens koninginnennacht heeft mijn vriendin mij een smsje verstuurd (3G werkte niet) vanaf haar HTC Wildfire, door een (ik denk storing binnen het netwerk van vodafone) onduidelijke reden is deze sms ruim 2000 keer bij mij afgeleverd ( tot de volgende ochtend half 11 ). Uiteindelijk heeft Vodafone haar zonder contact afgesloten en kwam ze hier pas achter toen ze naar de Vodafone winkel ging. Daar werd aangegeven dat ze afgesloten is en dat er een factuur van ruim 500 euro openstaat vanwege die SMSjes...

Via de telefoon is er uiteindelijk contact opgenomen met de Vodafone klantenservice die aangeeft dat ze vriendelijk dat bedrag mag aftikken, maar dat het een bekend probleem is en dat ze contact op moet nemen met HTC + een nieuwe simkaart. HTC geeft aan dat het aan de Sim Kaart ligt en dus aan Vodafone ( wat Vodafone ook zelf erkent door aan te geven dat er een nieuwe simkaart in moet... ).

Al met al ; mijn vriendin heeft een rekening van ruim 500 euro openstaan die zij als student zijnde niet kan betalen, Vodafone wil hier niet in tegemoet komen ondanks het erkennen van het probleem en HTC geeft aan dat de bal bij Vodafone ligt...

Wat kunnen wij hier tegen doen? Iemand ervaring met dit soort cases of goed advies waar we mee verder kunnen? Naar mijn inzien zijn de smsjes door een storing van Vodafone zo vaak verzonden en hoeft er in zijn geheel hier niet voor betaald te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nogal raar van Vodafone. Het is niet jouw intentie geweest om die 2.000 smsjes te versturen, en het is jouw ook niet te verwijten dat het is fout gegaan. Je hebt letterlijk niks kunnen doen om deze rekening te voorkomen. Toch willen ze dat je betaalt. En volgende maand gaat het weer fout zeker?

Ik zou nog een keer bellen (nieuwe medewerker van de helpdesk heeft wellicht wel een heldere visie). Mochten ze niet meewerken, zeggen dat je het antwoord niet accepteert (met bovenstaande toelichting) en naar een leidinggevende vragen. Die kunnen wel afwijken van de standaardoplossingen (vaak in tegenstelling tot de eerstelijns medewerkers).

Als laatste kan je nog aangeven dat je al contact hebt gehad met Radar etc. en dat zij wel geïnteresseerd zijn, en dat als het bedrag niet wordt kwijtgescholden, je dit probleem doorzet naar de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:48
Muthas schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:44:
Als laatste kan je nog aangeven dat je al contact hebt gehad met Radar etc. en dat zij wel geïnteresseerd zijn, en dat als het bedrag niet wordt kwijtgescholden, je dit probleem doorzet naar de media.
Dit vind ik inderdaad wel slim :)

Verder lijkt me natuurlijk dat je van dit bedrag geen cent gaat betalen. Welke malloot verzendt hetzelfde smsje 2000 keer...(Ik heb even geen zin in een rekensom, maar dat kost nog best veel tijd zelfs.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Media opzoeken kan altijd nog. Maar VDF zal ook wel aanvoelen dat iemand niet even snel 2000 SMSjes verstuurt op het zelfde moment, en bovendien geven ze zelf impliciet aan dat het probleem bij een door hen geleverde simkaart ligt. Mocht je dit voor laten komen dan sta je vrij sterk lijkt me zo :)

Wat al gezegd is: doorvragen naar iemand die wel wat voor je kan betekenen. Beter is misschien nog naar een VDF shop gaan en niet weggaan tot je goed geholpen bent.Laat ze van daar af maar gaan bellen. Zij moeten ook kunnen zien in wat voor tijdsbestek dit is gegaan. Iedere janlul snapt dat dit niet is zoals het hoort, VDF shop medewerkers incluis.
Als ze niks voor je kunnen doen: rekening schriftelijk weigeren te betalen en VDF evt in gebreke stellen voor het niet fatsoenlijk leveren van de bij hen afgenomen dienst. Een zin als "ik kan me voorstellen dat een met mij bevriende bekende cabaretier al in zijn handen wringt bij de gedachte aan een tweede T-mobile webcare" kan ook wonderen doen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 22:54
Schriftelijk klagen en anders naar de Geschillencommissie. Ontvangen sms-jes bewaren om aan te tonen dat het 2000 keer hetzelfde bericht is. Zoeken naar vergelijkbare gevallen. Vodafone gaat dit zeker schikken als je het hoog speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Ik zou inderdaad hulp zoeken via de winkel, mocht dat niet helpen, plaats je verhaal op de facebook pagina van Vodafone. Je zult merken dat je probleem dan heel snel wordt opgepakt en opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:42
idd, en het liefst tegelijk op twitter. Publiek om hulp roepen heeft vaak toch een voordeel ;)

In een winkel stennis blijven schoppen wil ook altijd wel werken, simpelweg omdat je de andere klanten weg jaagt

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Lekker gaan tweeten naar Vodafone webcare. Zijn ze gevoelig voor. @VodafoneNL

[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 07-05-2013 13:30 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieldg
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 20:35
Het blijkt maar weer hoe verschillend de mogelijkheden zijn per werknemer, rekening kwijtgescholden en weer volledig actief.. beetje zonde dat het zoveel tijd heeft gekost en de stress bij mijn vriendin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Danieldg schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:24:
Het blijkt maar weer hoe verschillend de mogelijkheden zijn per werknemer, rekening kwijtgescholden en weer volledig actief.. beetje zonde dat het zoveel tijd heeft gekost en de stress bij mijn vriendin..
Dan zou ik er ook een klacht over indienen m.b.t. de eerdere medewerker. Als je nog naam hebt, of anders door kan geven op welk nummer je hebt gebeld, misschien dat ze daar wat aan hebben.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1