Meer als een maand geleden heb ik een internet plus bellen zakelijk abbonement besteld. Inmiddels heeft kpn al vele fouten gemaakt (ik ben naar een zakelijk Business Center geweest); waaronder het email adres wat verkeerd was en nummerovername wat half goed gaat (1 nummer word geporteerd; en er word een extra nummer aangemaakt echter moet het extra nummer ook geporteerd worden).
Communicatie via telefoon is waardeloos (zelfs op de zakelijke afdeling word ik van het kastje naar de muur gestuurd en andersom)
- Terugbelverzoeken worden niet nagekomen
- Betreffende medewerker die mijn order heeft verwerkt belt ook niet terug
- Datum van overzetten is niet op de gewenste datum gezet (terwijl dit meerdere malen is gemeld door mij)
Kortom; ik zit nogal vast en ik heb geen idee hoe ik hier mee verder moet. Het jammere van die business centers is ook nog dat ze alleen maar in kunnen zien wat er gebeurt (en dat ze de helft maar zien).
Heeft iemand hier al ervaring mee (ik hoop het niet), maar als je die hebt; hoe heb je dit opgelost?
Communicatie via telefoon is waardeloos (zelfs op de zakelijke afdeling word ik van het kastje naar de muur gestuurd en andersom)
- Terugbelverzoeken worden niet nagekomen
- Betreffende medewerker die mijn order heeft verwerkt belt ook niet terug
- Datum van overzetten is niet op de gewenste datum gezet (terwijl dit meerdere malen is gemeld door mij)
Kortom; ik zit nogal vast en ik heb geen idee hoe ik hier mee verder moet. Het jammere van die business centers is ook nog dat ze alleen maar in kunnen zien wat er gebeurt (en dat ze de helft maar zien).
Heeft iemand hier al ervaring mee (ik hoop het niet), maar als je die hebt; hoe heb je dit opgelost?