Ik wil graag mijn eigen PC in elkaar zetten, maar dit is wel mijn eerste keer en ik weet niet zo veel van PC's en hun onderdelen.
Wat wil je gaan doen met je systeem?
Ik wil af en toe kunnen gamen, zowel normale als online games op goede kwaliteit beeld. Hij moet het aan kunnen om films en games te kunnen downloaden en te spelen op goede kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag tussen de 500 en 600 euro kosten. Ik hoor het graag als dit een te laag budget is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles komt er nieuw in. Ik heb nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee wat ik nodig heb, zoals ik al eerder heb gezegd, dit is mijn eerste keer en ik weet niet wat er allemaal in moet en wat het beste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alleen moet het natuurlijk wel Windows 7 of 8 zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik weet wel dat het een goede processor moet zijn en veel RAM-geheugen
Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg geinformeerd heb over wat voor PC ik graag wil en dat jullie me kunnen helpen met de juiste onderdelen te vinden voor deze PC. Ik hoor graag op- en aanmerkingen als er iets niet klopt in mijn eisen. En ik neem graag advies aan over de onderdelen en de PC.
Wat wil je gaan doen met je systeem?
Ik wil af en toe kunnen gamen, zowel normale als online games op goede kwaliteit beeld. Hij moet het aan kunnen om films en games te kunnen downloaden en te spelen op goede kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag tussen de 500 en 600 euro kosten. Ik hoor het graag als dit een te laag budget is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles komt er nieuw in. Ik heb nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee wat ik nodig heb, zoals ik al eerder heb gezegd, dit is mijn eerste keer en ik weet niet wat er allemaal in moet en wat het beste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alleen moet het natuurlijk wel Windows 7 of 8 zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik weet wel dat het een goede processor moet zijn en veel RAM-geheugen
Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg geinformeerd heb over wat voor PC ik graag wil en dat jullie me kunnen helpen met de juiste onderdelen te vinden voor deze PC. Ik hoor graag op- en aanmerkingen als er iets niet klopt in mijn eisen. En ik neem graag advies aan over de onderdelen en de PC.