Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Acer 5750G start niet op na systeemherstel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Acer 5750G die het op zich nog prima deed, maar waar mijn ex een beetje een rommeltje van gemaakt had.. Niet te verwijderen virussen en programma's en dat soort dingen. Tijd voor een systeemherstel dacht ik. Gewoon via het configuratiescherm, gekozen voor de optie die de hele c schijf te overschrijven. Voedingskabel erin gedaan en gaan met die banaan. Leek allemaal goed te gaan, ik zag ook dat er van alles geïnstalleerd werd etc. Tot ik even niet oplette en ik alleen een zwart scherm zag. Hij is vast klaar dacht ik.. Dus ik drukte op de power knop, welke vijf keer blauw oplichtte, net als het allerlinker led (van de 4) onderaan. En dat was het. Nog steeds een zwart scherm, geen cursor of wat dan ook, geen enkel teken van leven of geluid verder. Ik het geprobeerd met enkel de batterij erin, met enkel voedingskabel erin, met allebei, maar steeds hetzelde probleem. 20 seconden de powerknop ingedrukt houden hielp ook niet. De cdrom lade is ook niet open te krijgen.

Iemand enig idee wat ik kan doen?