Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zeeker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Mijn klant gebruikt exchange online (p1) en wil nu ook documenten (die centraal in domein op een windows server 2003 staan) eenvoudig van buitenaf toegankelijk maken. Nu dacht ik aan skydrive (pro). Kan dit worden gekoppeld aan het huidige abonnement? Of is hier E1 voor nodig?

Modbreak:Dit topic komt van een afgesplitste forumreply in Office365 Exchange Online --> E1.

Vandaar de wellicht wat warrig overkomende topicstart :)

[ Voor 24% gewijzigd door Question Mark op 06-05-2013 14:48 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

En voor wat betreft de vraag... Hier staat een overzicht van features. Daarin kun je simpel terugvinden dat Skydrive Pro pas beschikbaar is vanaf "Office 365 Small Business", en dat dit geen onderdeel vormt van Exchange Online.

Dat had je zelf toch ook wel redelijk eenvoudig kunnen vinden?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Zeeker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
excuses voor de wat ongelukkig geplaatste post.

Misschien onhandig, maar ik heb het overzicht dat je geeft niet eerder gezien. Vriendelijk bedankt!
Ik heb vanuit het portaal van Microsoft (dus na inlog exchange online) gezocht naar het antwoord. Hier is veel info te vinden, maar is het overzicht slecht. Dank voor dit 10 keer betere overzicht.
Balen dat eenvoudig het abonnement upgraden niet kan...