Even de hulp van de befaamde GOT inroepen;
Mijn vrouw heeft sinds een klein jaar een uitkering, nadat haar vorige werkgever door de crisis afscheid van haar moest nemen.
Haar uitkering loopt tot en met eind Augustus.
Daarna kunnen we wel rond komen (Mijn vrouw+dochter en ik), maar kunnen we de vaste lasten betalen+boodschappen, that's it.
Er is dan niets over.
Nu heeft mijn vrouw na lang solliciteren, eindelijk een partime baan gevonden !
Echter het aanbod wat ze gehad heeft, is Eur 1200 bruto (24 uur, parttime).
Geen pensioen voorziening, geen reiskosten vergoeding en maar 16 vrije dagen.
Voorheen had ze een salaris wat bruto het zelfde was, maar wel met reiskosten vergoeding+pensioenvoorziening en 24 vakantie dagen.
Nu zit het probleem in het feit welke reactie we terug kunnen sturen, ze wil graag weer aan de slag (mede doordat haar uitkering in Augustus stopt) maar wil ook ervoor zorgen dat de reactie geen kwaad bloed zet (en wellicht daardoor de baan misloopt).
Wat we zelf in gedachten hadden:
Geachte mevrouw de xxx,
Hartelijk dank voor het toezenden van de arbeidsvoorwaarden.
Nadat ik de arbeidsvoorwaarden doorgenomen heb constateer ik dat ik geen pensioen opbouw heb en geen reiskosten vergoeding, ik vind het aanbod daardoor wat mager.
Bij mijn vorige baas kreeg ik het zelfde salaris aangeboden echter wel met 24 vakantiedagen, reiskosten en pensioen opbouw.
De afsluiter in deze vind ik lastig, iets in de trand van;
Graag bespreek ik met u de mogelijkheden
Wellicht is er nog een mogelijkheid hier wat aan te doen
Mijn vrouw heeft sinds een klein jaar een uitkering, nadat haar vorige werkgever door de crisis afscheid van haar moest nemen.
Haar uitkering loopt tot en met eind Augustus.
Daarna kunnen we wel rond komen (Mijn vrouw+dochter en ik), maar kunnen we de vaste lasten betalen+boodschappen, that's it.
Er is dan niets over.
Nu heeft mijn vrouw na lang solliciteren, eindelijk een partime baan gevonden !
Echter het aanbod wat ze gehad heeft, is Eur 1200 bruto (24 uur, parttime).
Geen pensioen voorziening, geen reiskosten vergoeding en maar 16 vrije dagen.
Voorheen had ze een salaris wat bruto het zelfde was, maar wel met reiskosten vergoeding+pensioenvoorziening en 24 vakantie dagen.
Nu zit het probleem in het feit welke reactie we terug kunnen sturen, ze wil graag weer aan de slag (mede doordat haar uitkering in Augustus stopt) maar wil ook ervoor zorgen dat de reactie geen kwaad bloed zet (en wellicht daardoor de baan misloopt).
Wat we zelf in gedachten hadden:
Geachte mevrouw de xxx,
Hartelijk dank voor het toezenden van de arbeidsvoorwaarden.
Nadat ik de arbeidsvoorwaarden doorgenomen heb constateer ik dat ik geen pensioen opbouw heb en geen reiskosten vergoeding, ik vind het aanbod daardoor wat mager.
Bij mijn vorige baas kreeg ik het zelfde salaris aangeboden echter wel met 24 vakantiedagen, reiskosten en pensioen opbouw.
De afsluiter in deze vind ik lastig, iets in de trand van;
Graag bespreek ik met u de mogelijkheden
Wellicht is er nog een mogelijkheid hier wat aan te doen
Chario2 (818126)