Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn batterij in mijn Xperia U heeft ook zijn beste tijd gehad.
Het is een BA600 van 1290mAH.
Nu heb ik op ebay een batterij gevonden van 2450mAH, nou vraag ik me alleen af of dit wel goed en veilig is?
Of moet ik een originele kopen?

Ze zijn allebei geschikt voor mijn telefoon en het goede voltage.

Hartelijk dank! :D

Verwijderd

Probleem met chinese batterijen is, naast de levensduur en veiligheid, dat als er 2450mAH op de batterij staat, dit niet hoeft te betekenen dat die ook 2450mAH of de prestaties er van kan leveren. Natuurlijk zijn er ook goede chinese tussen te vinden, maar het over grote gedeelte is rommel. Het is de keuze of je voor het verschil in prijs dat risico wilt lopen.

Als ik jou was zou ik gewoon even in het Xperia U topic vragen of iemand je een specifieke aan kan raden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 15:22 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11 15:46

Piggen

Lekker bakkie

Die 2450mAH ga je sowieso niet krijgen, aangezien je echt niet twee keer zo veel kracht in hetzelfde formaat gaat krijgen. Een fabrikant als Mugen haalt er 1500mAH uit en voor zo´n batterij betaal je 45 dollar.

Ik weet ook niet of je via eBay zo makkelijk een originele batterij koopt, in verband met fakes. Ik heb zelf voor mij Xperia U een extra batterij via Amazon marketplace gekocht en daarbij is de bedrukking wat anders dan de batterij die ik had. Ik weet niet of hij dan niet-origineel of of misschien uit een andere fabriek van Sony komt, maar hij werd in ieder geval geadverteerd als gewoon 1290mAH, wat ik ergens nog wel betrouwbaar vind.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik laad hem wel gewoon wat vaker op :p
En als het echt te gek word koop ik dan wel een nieuwe.

:D