Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[06-05 > 12-05 aanbieding] Tablet Mania - MediaMarkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:41
Tablet Mania bij Media Markt

Tot 100 euro voordeel op verschillende tablet + accessoire bundels in de webshop of losse accessoire korting bij aanschaf tablet in de fysieke winkels. Met name de Surface tablet lijkt me interessant, 100 euro goedkoper dan de goedkoopste in de PW.

Tablet Mania op Media Markt website

Nexus 7 32GB + Asus Cover €243 (PW €243 zonder cover)
Site Media Markt pricewatch: Google Nexus 7 32GB Zwart

APPLE iPad mini Wi-Fi 16GB Zwart + Cover & Stand €329 (€303 zonder cover/stand)
Site Media Markt pricewatch: Apple iPad Mini Wi-Fi 16GB Zwart

APPLE iPad met Retina Display Wi-Fi 16GB Zwart + Cover & Stand €464 (PW €438 zonder cover/stand)
Site Media Markt pricewatch: Apple iPad Retina (najaar 2012) Wi-Fi 16GB Zwart

Surface Windows RT 32GB + Touch Cover €480 (PW €580)
Site Media Markt pricewatch: Microsoft Surface RT 32GB + Touch Cover Zwart

SAMSUNG Galaxy Note 10.1 WiFi 16GB Zwart + Bookcover €410 (PW €398 zonder bookcover)
Site Media Markt pricewatch: Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart

SAMSUNG Galaxy Note 10.1 WiFi 16GB Wit + Bookcover €410 (PW 398 zonder bookcover)
Site Media Markt pricewatch: Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Wit

SAMSUNG Galaxy Tab2 16GB Wi-Fi Titanium Zilver + Cover, Standaard en Stylus €308 (PW ??)
Site Media Markt

SAMSUNG Galaxy Tab2 16GB Wi-Fi Wit + Cover, standaard en stylus pen €308 (PW €283 zonder accessoires)
Site Media Markt pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Wit

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Titel fixed, neem voortaan a.u.b. eerst even het Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid door.

Perkouw wijzigde deze reactie 06-05-2013 11:47 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 08-02 16:21
Op de volgende samsung modellen geldt ook nog een 50,- cashback
Actiemodellen: Galaxy Tab 2 (10.1” en 7”) of Galaxy Note 10.1.
GT-P3100 – Galaxy Tab 2.0 7.0” 3G + WiFi
GT-P3110 – Galaxy Tab 2.0 7.0” WiFi
GT-P5100 – Galaxy Tab 2.0 10.1” 3G + WiFi
GT-P5110 – Galaxy Tab 2.0 10.1” WiFi
GT-N8000 – Galaxy Note 10.1 3G + WiFi
GT-N8010 – Galaxy Note 10.1 WiFi
GT-N8020 – Galaxy Note 10.1 4G
http://www.samsung.com/nl...tour/actie-producten.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Furacao86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-02-2019
Boh, jammer dat de note 10.1 eigenlijk niks afgeprijsd is. Staat op de site leuk 360,-* (ik enthousiast) * met de 50,- cashback van Samsung. (Ik minder enthousiast) Dit is eigenlijk de normale prijs + een cover die ze waarschijnlijk niet kwijt krijgen. Zoals gezegd; jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:46

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Dat is toch ook juist de hele insteek van deze actie: korting op accessoires?

In de winkel krijg je bij aankoop van een tablet (tegen gangbare prijs) een kortingsbon die je kan gebruiken bij aanschaf van accessoires. In de webshop kan je alleen voorgedefinieerde bundels kopen waar de accessoire (met korting) al inbegrepen is.

Dus inderdaad even goed kijken of de accessoires de moeite waard zijn en dan kan het nog steeds een goede deal zijn. Of in de winkel gaan kopen, zodat je er zelf de benodigde accessoires met korting bij kan kopen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Furacao86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-02-2019
Heb je gelijk in! Ik zit alleen al een tijdje te azen op een note en had goede hoop hiermee wat centen in mijn zak te kunnen houden .:-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarkH NL
Enige "interessante" korting is denk ik die 100 euro korting op een Surface. Alleen dan weer jammer dat het niet de pro versie is. Ik loop straks even naar de Media Markt Arena en zal kijken of er in de winkel zelf nog aanbiedingen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22-02 19:45

dommerick

is domm

Die surface is dan wel weer leuk geprijsd. Misschien moet ik er dan toch eens aan gaan geloven.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarkH NL
Net even naar binnen geweest. Bij heel veel andere Surface tablets (ook andere) kan je tot 100 euro aan accessoires kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:46

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Dat is natuurlijk ook precies wat er bij die surface tablet uit je topicstart gebeurt: je krijgt 100 euro korting op de touch cover.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-02 15:12
quote:
Furacao86 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:31:
Heb je gelijk in! Ik zit alleen al een tijdje te azen op een note en had goede hoop hiermee wat centen in mijn zak te kunnen houden .:-)
dan had je bij VA moeten kijken toen ik de mijne aanbood. Die was eigenlijk compleet nieuw, en ging voor 300 eur de deur uit ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19-02 23:09

fabulaus

Apple adept

Met prijzen die boven de pricewatch prijzen liggen en korting geven op duur betaalde accesoires denk ik niet dat ook maar een tweaker deze actie weet te waarderen.

Opinie: Een al dan niet op ware feiten gebaseerd subjectief (=persoonlijk) oordeel van een individu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:57
de "zwarte markt dagen" waren ook al zo'n tegenvaller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23-02 01:49
Is gewoon een actie van niks dit. Korting op overpriced covers wat je op ebay voor 5 euro kunt krijgen.
Ik had geluk met de 15% ah bonnen + Saturn 15 euro per 100 korting en dan cashback van samsung.

Galaxy tab 2 10.1 uiteindelijk voor 180 euro ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 16:35
Ik heb deze week ook een tablet aangeschaft bij de media markt vanwege de actie (een ASUS memoPad). Dacht eerst, valt tegen daar maar 25 euro 'korting' op en dat dan ook nog uitgeven aan een cover die ik bijna niet ga gebruiken.

De verkoper vertelde me toen dat ik die 25 euro niet gelijk hoef uit te geven. Je kan hem inderdaad als bon verzilveren. Hij vertelde erbij dat je die bon dan kon gebruiken bij alle producten, niet alleen tablet accesoires.

Ik heb echter mooi gelijk 25 euro korting op mijn tablet geregeld, er ging dus 25 euro van de factuur af en bij de kassa zou er dan weer 25 euro bij op komen en zou ik als het ware voor een kadobon betalen van 25 euro. De kassamevrouw had dat echter niet door en zo gewoon gelijk de korting gevangen. :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True