Wat wil je bereiken?
De kast die ik nu heb (antec one) vind ik veels te krap en de side panels zijn een beetje kapot. Dus ik zocht een andere case alleen ik weet niet welke eigenlijk goed is dus maakte ik deze topic aan.
Wat mag het gaan kosten?
Liefst 100 euro iets er boven mag 2de hands maakt mij ook vrij weinig uit.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Geen window ik vind het niet mooi en de case moet zwart zijn. En meer ruimte voor kabels achter in de case.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken
Intel core i5 2500k
asrock z77 extreme 4m
scythe mugen 2 (ik wil deze vervangen door een corsair h100)
Asus gtx 670
2tb seagate hdd
60 gb intel 520 ssd
cooler master gx750w v2
8gb corsair vengeance ram
Ik zat te kijken naar de corsair 500r 550d c70 en 600t(eigenlijk te duur) fractel design r4 of de r2 xl.
600t voldoet aan alle eisen maar is te duur de c70 ook maar deze heeft een window dus ik vroeg me af kun je de 2 panels omwisselen? bijvoorbeeld dat het raam achter het moederbord zit ik kijk daar toch niet naar.
Alvast bedankt!
De kast die ik nu heb (antec one) vind ik veels te krap en de side panels zijn een beetje kapot. Dus ik zocht een andere case alleen ik weet niet welke eigenlijk goed is dus maakte ik deze topic aan.
Wat mag het gaan kosten?
Liefst 100 euro iets er boven mag 2de hands maakt mij ook vrij weinig uit.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Geen window ik vind het niet mooi en de case moet zwart zijn. En meer ruimte voor kabels achter in de case.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken
Intel core i5 2500k
asrock z77 extreme 4m
scythe mugen 2 (ik wil deze vervangen door een corsair h100)
Asus gtx 670
2tb seagate hdd
60 gb intel 520 ssd
cooler master gx750w v2
8gb corsair vengeance ram
Ik zat te kijken naar de corsair 500r 550d c70 en 600t(eigenlijk te duur) fractel design r4 of de r2 xl.
600t voldoet aan alle eisen maar is te duur de c70 ook maar deze heeft een window dus ik vroeg me af kun je de 2 panels omwisselen? bijvoorbeeld dat het raam achter het moederbord zit ik kijk daar toch niet naar.
Alvast bedankt!