Omdat het warm begint te worden, krijg ik zin om te gamen.
En in dit geval specifiek retro gamen. Mijn sega 16bit uit de kast helemaal opgewarmd om te beginnen aan mijn game sessie. Arcade stick erbij: Blijkt deze kapot te zijn. Knop wil niet terug veren en maakt geen contact
Nadat ik de kap open heb geschroefd was het probleem vrij snel gevonden.
Ik mis een rubber dome switch / rubber koolstofcontact.
Omdat de tweaker in mij roept: Niet weggooien (zou ook eeuwig zonde zijn) ben ik gaan zoeken naar een oplossing.
Na een zoektocht van 2 uur google + ebay heb ik nog niks gevonden.
Ik heb gezocht op:
Sega arcade stick repair (vond alleen maar 2de hands sega arcade sticks)
Rubber dome switch (met name toetsenborden, geen site waar ik ronde contactjes kon kopen)
rubber dome switch sega (alleen maar patenten)
En verder een hele lading woorden om arcade switches mee te zoeken.
Het probleem is nu:
Ik kan nergens een assortimentje vinden waar die contacten te bestellen zijn.
Dus mijn vraag aan de community hier: waar kan ik een simpel rubber dome contact (zoals op de foto te zien is van 21mm in totaal en 5mm koolstof contact (mag ook iets kleiner of groter zijn) vinden.
Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd, niet alleen door mij maar ook de mensen die naar de maandelijkse retro game avond komen! misschien nog wel een idee om een keer met alleen tweakers te doen!
Hieronder zal ik even wat foto's toevoegen voor de verduidelijking.

IMG_20130505_174556 by BoomBes, on Flickr

IMG_20130505_174611 by BoomBes, on Flickr
Het gaat om deze controller, dus geen kleintje
En in dit geval specifiek retro gamen. Mijn sega 16bit uit de kast helemaal opgewarmd om te beginnen aan mijn game sessie. Arcade stick erbij: Blijkt deze kapot te zijn. Knop wil niet terug veren en maakt geen contact
Nadat ik de kap open heb geschroefd was het probleem vrij snel gevonden.
Ik mis een rubber dome switch / rubber koolstofcontact.
Omdat de tweaker in mij roept: Niet weggooien (zou ook eeuwig zonde zijn) ben ik gaan zoeken naar een oplossing.
Na een zoektocht van 2 uur google + ebay heb ik nog niks gevonden.
Ik heb gezocht op:
Sega arcade stick repair (vond alleen maar 2de hands sega arcade sticks)
Rubber dome switch (met name toetsenborden, geen site waar ik ronde contactjes kon kopen)
rubber dome switch sega (alleen maar patenten)
En verder een hele lading woorden om arcade switches mee te zoeken.
Het probleem is nu:
Ik kan nergens een assortimentje vinden waar die contacten te bestellen zijn.
Dus mijn vraag aan de community hier: waar kan ik een simpel rubber dome contact (zoals op de foto te zien is van 21mm in totaal en 5mm koolstof contact (mag ook iets kleiner of groter zijn) vinden.
Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd, niet alleen door mij maar ook de mensen die naar de maandelijkse retro game avond komen! misschien nog wel een idee om een keer met alleen tweakers te doen!
Hieronder zal ik even wat foto's toevoegen voor de verduidelijking.

IMG_20130505_174556 by BoomBes, on Flickr

IMG_20130505_174611 by BoomBes, on Flickr
Het gaat om deze controller, dus geen kleintje

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942