Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjanm
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-01-2024
Hallo

Ik zocht eens voor een nieuw toetsenbord en had de Microsoft Digital Media Keyboard 3000 gezien en ik wist meteen dat ik die wou, ik zag hier op tweakers gezien voor ongeveer 20 euro. Ik moest weg dus ik had hem nog niet besteld, vandaag ben ik weer eens gaan kijken, maar nu zie ik dat hij bijna nergens meer verkrijgbaar is, weet iemand of ze weer opnieuw op voorraad komen of dat hij nog ergens te koop is?

Alvast bedankt.

Gerjanm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjanm
totaal 36 euro, terwijl hij er voor veel goedkoper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 04:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjanm
Oke, maar weet iemand de reden waarom hij niet meer op Tweakers staat en bijna nergens meer op voorraad is? Als ik weet dat ze terug komen dan wacht ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik naar de prijsgrafiek kijk dan zie ik dat dat ding begin 2009 al verkrijgbaar was. Dan is ie dus dik 4 jaar verkrijgbaar geweest...niet geheel onlogisch dat ie er dan op een gegeven moment uit gaat en een opvolger krijgt. En als ze stoppen met ze maken kunnen ze ok niet meer geleverd worden en verdwijnen ze dus ook uit de PW he ;)
Dikke kans dat de prijs die jij hebt gezien een dumpprijs is. Shit happens. Zoek een andere uit of betaal meer als je perse die wilt hebben.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:54
Microsoft heeft allemaal nieuwe toetsenborden. Al een tijdje trouwens, en de oude series (2000 - 8000) gaan er voor zover ik weet allemaal uit. Zelfs de gaming muizen zijn compleet uit het assortiment gehaald :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjanm
Ik heb besloten om een ander toetsenbord te kopen, deze is hem geworden. pricewatch: Microsoft Wired Keyboard 600

Evengoed bedankt voor de informatie, jammer dat die toetsenborden uit het assortiment zijn gehaald.
Pagina: 1