Toon posts:

[Serie] Mortal combat legacy

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iEx14.png

Welkom in het Mortal Kombat Legacy topic

Intro

Welkom in het Mortal Kombat Legacy topic. Dit topic gaat over de nieuwe live action serie Mortal Kombat legacy. Deze serie wordt wellicht de opstap naar een nieuwe Mortal Kombat film

Start

Onderstaande trailer heeft ervoor gezorgd dat er nu een miniserie is waarvan er nu 1 aflevering uit is

Afleveringen

Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
Aflevering 6
Aflevering 7
Aflevering 8

Characters

Jackson Briggs
Sonya Blade
Kano
Queen Sindel
Kitana
Mileena
Scorpion
Cyrax
Sub Zero
Raiden
Sektor
Kurtis Stryker
Shao Kahn
Update
Topic overgenomen uit archief, zie dat er een nieuw seizoen is gepland :)

Als iemand wil helpen stuur gerust een dm :)

Heb er weer zin in, nog geen release date gevonden, maar gezien de trailer kunnen we deze serie dit jaar nog kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 14:34
Cool, alle episodes gisteren gekeken! I want MMOOOOAAR. Stuk beter gelukt dan die vroegere films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Oeh, een 2e serie? \o/ dat is wel top. Die eerste was echt heerlijk over de top :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweede seizoen zou 2de kwartaal gepland zijn dus wellicht tussen nu en eind juni. Dit zijn geruchten, maar wel aannamelijk :-) wie weet volgende maand heb er iedergeval zin in :-)

4 hercasts ben benieuwd hoe dit uitpakt. Raiden, Jonhy cage, Kurtis Stryker en Mileena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Aflevering 9 mist nog in de OP (Cyrax en Sektor)

YouTube: Mortal Kombat: Legacy - Ep. 9: Cyrax & Sektor

Home Assistant configuratie

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe trailer season 2 http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=33098 heb er zin in :)

26 september episode 1 hou de ts vanaf dit moment ook weer up to date

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen liefhebbers? de trailer ziet er goed uit als je dit bv vergelijk met een top budget serie. Valt mij dit niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Oeh, had je post gemist tussen alle andere topics door.
Lijkt me zeker weer leuk om deze te zien!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja kleine week en dan gaat het weer los, als dit weer een succes wordt grote kans op een goede verfilming door de regisseur van de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerste episode season 2

YouTube: Mortal Kombat: Legacy II - Episode 1

Vanavond ff lekker kijken.

Ze hebben alle episodes van season 2 gereleased :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 17:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hieronder de playlist YouTube: Mortal Kombat: Legacy II

Had hier wel meer fanatieke mk fans verwacht. Als ik zie welke series hier op got worden gevolgd, dan verdient mk zeker een kans.

Serie gekeken positief er komt een nieuw seizoen, maar grootste nadeel in mijn ogen weinig screentime voor karakterontwikkeling en karakters, zoals johny cage acteur zonder vecht skills voegt helemaal niks toe. In seizoen 1 die acteur echt jammer dat ze daar niet mee verder zijn gegaan.

Toch hoop ik dat ze een film maken. Bedoel 1 seizoen met 10 afleveringen van gemiddeld 8 minuten oid. Dan kunnen ze in een film al stukken betere karakterontwikkelingen doorvoeren.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Er is hopelijk geen hidden subforum, waarbij niemand mag reageren op mij. Op bijna alle posts geen reactie. Heb mij inderdaad een tijdje misgedragen en veel mensen beledigd, maar goed hier wel goed spijt van

Verwijderd

Ik ken je verders niet ofzo, maar ik vond het eigenlijk niet 'de moeite waard' (klinkt misschien wat streng, maar ik ga ook niet reageren in het BF3 topic om dat spel alleen maar af te kraken, dat houd ik dan voor mezelf.) omdat ik hier geen MK in zie? Ik zie MK als een spel waar je arena voor arena afgaat, en je tegenstander omlegt door hard toetsencombo's van 7 of meer toetsen in je hoofd te stampen, om je tegenstander te ontwijken en uiteindelijk de final blow uit te delen. Ik heb die eerste aflevering gezien en het leek wel een beetje op een Ghost Recon of een standaard RTL-crime serie waar de hoofdrolspelers nooit doodgaan en zich als superhelden gedragen. Waar komen die geweren vandaan? Ik zie totaal de relatie met het spel MK niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 17:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:52:
Ik ken je verders niet ofzo, maar ik vond het eigenlijk niet 'de moeite waard' (klinkt misschien wat streng, maar ik ga ook niet reageren in het BF3 topic om dat spel alleen maar af te kraken, dat houd ik dan voor mezelf.) omdat ik hier geen MK in zie? Ik zie MK als een spel waar je arena voor arena afgaat, en je tegenstander omlegt door hard toetsencombo's van 7 of meer toetsen in je hoofd te stampen, om je tegenstander te ontwijken en uiteindelijk de final blow uit te delen. Ik heb die eerste aflevering gezien en het leek wel een beetje op een Ghost Recon of een standaard RTL-crime serie waar de hoofdrolspelers nooit doodgaan en zich als superhelden gedragen. Waar komen die geweren vandaan? Ik zie totaal de relatie met het spel MK niet.
Die off-topic ook beetje sarcasme.

Had alleen wel meer liefhebbers verwacht.

Als je ziet dat er op mk gebied al veel is verfilmd en die kwaliteit bedroevend slecht is. Vind ik het juist prachtig dat er een beetje goede kwaliteitsserie is. Dit biedt juist extra diepgang t.o.v. De game. Hoe meer mensen fanatiek en dan kan Warner Bros eindelijk toestemming geven voor een volwaardige film.

Bedoel ik zelf heb niet de behoefte aan elke periode weer een super hero verfilming kijk alleen al naar Batman. Daar zijn nu genoeg goede verfilmingen van en wil dit graag ook voor Mortal Kombat.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ga dit ook eens volgen, ben benieuwd. Vroeger veel MK gespeeld en ik hou wel van een robbertje vechten :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De eerste aflevering van seizoen vond ik wat tegenvallen, maar hopelijk trekt het allemaal wat bij nu het toernooi dichterbij komt :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Het 2de seizoen was gewoon teleurstellend. Alleen de Scorpion - SubZero episode was echt goed en had het gevoel van seizoen 1. Er waren nog wel wat redelijke episodes, maar de meeste waren gewoon niet goed. jammer, op naar seizoen 3...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
V3g3ta schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:57:
Het 2de seizoen was gewoon teleurstellend. Alleen de Scorpion - SubZero episode was echt goed en had het gevoel van seizoen 1. Er waren nog wel wat redelijke episodes, maar de meeste waren gewoon niet goed. jammer, op naar seizoen 3...
Klopt komt denk ik met name ook, omdat ze een aantal bekendere namen heb gecast zonder goede vecht skills. Zie ook Johny cage. Scorpion en sub zero ook sterk gespeeld door de acteurs. Kijk sowieso weer naar seizoen 3 uit en hopelijk uiteindelijk een film met een lekker budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 16:42
Vond em opzich nog wel vet hoor. Ben alleen benieuwd wat ze nou in de film willen gaan stoppen. Gewoon de serie negeren of alleen het toernooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HamburgerHenk schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:44:
Vond em opzich nog wel vet hoor. Ben alleen benieuwd wat ze nou in de film willen gaan stoppen. Gewoon de serie negeren of alleen het toernooi :P
Hopelijk een film, zoals de eerste trailer. Daarnaast mogen ze gerust een aantal acteurs vervangen. De film hoeft voor mij niet aan te sluiten op de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb vanmiddag ook tijd gevonden om de rest van de afleveringen te zien, maar dit was wel dramatisch inderdaad, de opbouw van de afleveringen was in mijn ogen ook heel vreemd, de structuur was heel onlogisch en voor elke aflevering anders, bij een van de afleveringen kwam het logo pas op 2/3 in beeld 8)7
Ook werd er veel en veel te veel herhaald, uit het vorige seizoen kwam er aardig wat zut voorbij en dat eerste gevecht werd voor de helft herhaald in de aflevering erna toen Kitana, Mileena en Johnny stonden toe te kijken. Laat de belangrijke punten zien vanuit de verte zodat je weet waar je in de tijdlijn zit te kijken, maar laat niet de helft van dat gevecht nog eens zien als je aflevering maar 8 minuten duurt, zonde van de tijd!

Dat ze de gevechten in een doorlopend verhaal/situatie hebben proberen te verwerken is best leuk, maar de uitwerking van die gevechten was niet super, ook is het verhaal er omheen zelf wat onduidelijk. Ook was het nogal vreemd dat het gevecht tussen Scorpion en Sub Zero geheel buiten het toernooi leek te staan.

En die outfit van Sub Zero ging helemaal nergens voer, wtf moest hij in dat moderne body armour? :X

Over all ben ik erg teleurgesteld, S1 zat goed in elkaar (kon uiteraard beter, maar het was zeker niet slecht), S2 gaat qua verhaal nergens over, de opzet is onduidelijk en onlogisch en de uitwerking is belabberd... jammer :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1