Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

meer verkeersboetes door acties van de lokale politie?

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views

Verwijderd

Topicstarter
knip

[ Voor 94% gewijzigd door iisschots op 01-06-2013 22:48 ]

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De Graeve stelt dat men de zwarte punten beter in kaart wil brengen en een grotere capaciteit van de controles daar ter plaatse te organiseren. Dit kan het aantal verkeersboetes verhogen maar het doel is om het aantal ongevallen te doen verminderen
dus...

[ Voor 20% gewijzigd door Juup op 04-05-2013 21:25 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat is het probleem? Het is toch al vrij moeilijk om een boete te krijgen. Bovendien is de winkans bij bezwaar ook nog eens iets van 90% en de kans dat je geld krijgt vanwege een opgelegde dwangsom door een WOB verzoek waar te laat op wordt gereageerd is 75%. Laat de boetes dan maar komen, ik kan niet wachten.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet niet zo wat je wil bereiken met dit topic. Ergens is het niet meer dan logisch dat er binnen de bebouwde kom meer gecontroleerd zal gaan worden. Ik verbaasde me sowieso al dat je in woonwijken min of meer als een idioot kunt rijden, zonder het risico te lopen gepakt te worden, terwijl kaarsrechte, vijfbaans autosnelwegen van steeds meer trajectcontroles worden voorzien.

Op een verdwaalde flitskast na wordt er in steden juist niet of nauwelijks gecontroleerd, terwijl juist daar fietsers en voetgangers relatief dicht bij het gemotoriseerde verkeer rijden/lopen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.