Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste collega's,

Ik had onlangs een Iphone 4S maar die werd gestolen op Groezrock. En niet alleen bij mij. Honderdtal mensen werden beroofd van hun phone.

Dus ik zit de laaste dagen veel op het net rond te neuzen naar koopjes en ik kom deze site tegen :

http://www.mega-elektro.com/index.php?cPath=27

Hier staan de Iphone 4s en 5 200 euro goedkoper. Dit is verleidelijk maar ik weet niet of ik hier moet toehappen. En ik vind geen enkele recensie van de winkel of site op het net.

Dus ik dacht dat jullie me goede raad kunnen geven?

Mvg

beamster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 00:44
Oplichters, wegblijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
When to good to be true, it probly is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik was op 2dehands.be achter goeie koopjes aan het zoeken en ik had ooit is gereageerd op een item en ik kreeg gisteren een mail doorgestuurd van die persoon dat ze die daar had gekocht...dat vond ik zelf al vreemd om te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je Google gebruikt zie je dat het KVK nummer door een hele stapel witgoedbedrijfjes wordt gebruikt en dat het een adres in een woonwijk is. Het is een boze en gevaarlijke wereld op het internet, en er zijn nu eenmaal mensen die graag misbruik maken van naiviteit en goedgelovigheid van mensen.

Dus nee, niet doen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat dus. Er zijn al meer dan genoeg topics over dit onderwerp te vinden. Kijk ook 'ns in het Shopping Forum voor meer informatie. Dit topic kan iig op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.