eyefinity werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-02 12:48
vandaag weer iets mysterieus: M'n eyefinity setup werkt niet meer! dat klopt niet meer!! gisteren lekker gegamed alles helemaal super en vandaag gaat 1 van de 3 schermen niet meer aan ik dacht eerst dat het aan het type scherm ligt omdat er een heel klein verschil in zit (wat ik niet zie in specs of vorm?) maar het blijkt mijn displayport adapter te zijn? maar dat vind ik raar want waarom werkte het gisteren dan wel?!

heeft iemand een idee wat het kan zijn?
k heb een adapter minidisplayport to displayport daaraan een displayport adapter to DVi

ik heb even gekeken CCC ziet wel 3 schermen maar ik heb geen idee hoe ik de 3de moet "aanzetten"

groetjes Daan

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Kabels goed aangesloten? Werkt het scherm?
Wat gebeurt er als je displaygroep verwijdert/detect displays nadien?
Al schermen gewisseld(iets anders aan dp adapter?)
Drivers? Herinstalleren drivers?
Kortom, iets meer moeite doen ;)

• daantjuh68
kabels zijn allemaal goed aangesloten!
ja dat schermen worden alle 3 gedetecteerd zowel door windows als CCC
schermen heb ik gewisseld maar dat maakt niet het scherm wat op de displayport staat blijft uit
en de laatste optie heb ik nog niet aan gedacht! bedankt ga ik even doen !

etdit: heeft ook geen invloed :/

[ Voor 5% gewijzigd door daantjuh68 op 04-05-2013 10:15 ]

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Eigen ervaringen met eyefinity leren dat je ofwel een nieuw profiel moet aanmaken, ofwel driver herinstalleren- soms gaat het fout zonder reden...

• daantjuh68
manzonderdas schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:05:
Eigen ervaringen met eyefinity leren dat je ofwel een nieuw profiel moet aanmaken, ofwel driver herinstalleren- soms gaat het fout zonder reden...
manzonderdas bedankt voor je reactie ! Ik heb het geprobeerd om op te lossen, maar het mocht helaas niet baten. Nu denk ik dat het te maken heeft met de 2 verloopjes(Mini DP -> DP & DP-> DVI) die ik gebruik. deze ga ik terug naar de fabrikanten sturen en gelijk de goede aansluiting maandag ophalen bij de winkel. Dan maar hopen dat de problemen oplost.

[ Voor 6% gewijzigd door daantjuh68 op 04-05-2013 11:31 . Reden: wat netter geformuleerd :P ]