Toon posts:

heeft er iemand ervaringen met dit mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een 2de systeem gaan kopen, wat toch wat goedkoper moet zijn, en ik ging es kijke bij de CCC (lekkel goedkoop :P) en toen kwam ik dit mobo tegen ECS (elitegroup) K7VZA tegen voor maar Fl 222,-

na ff zoeken kwam ik een review tegen op tom's hardware waaruit het mobo goed uit de tests kwam. Maar hij meldde erbij dat er weinig aan over te clocken was. dus mijn vraag is, heeft iemand dit mobo en is is er tevreede mee ? of kan ik het beter niet kopen ?
en is er misschien een tweak-bios of voltage mod verkrijgbaar ?

edit:
die link was het ouwe mobo

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hangt ervan af wat je ermee van plan bent. Als het plankje bij Tom's goed uit de test komt is het meestal wel een goeie plank.

Maar als je wilt overcloaken zou ik 'm niet halen, ook niet als je twijfelt. Ten slotte dan wil je het later het een keer proberen en dan denk je "Shit, had ik maar die KA7 gekocht..."

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
mmm geen ervaring maar volgens mij is een K7V moederbord voor een slot-a... ik kan me vergissen , maar asus had ook zo'n ding...

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
FF Het plaatje bekijken... Er zit toch echt een Socket op. Bordje heeft een redelijk cleane layout. Ziet er wel goed uit. En IDD Als Toms Hardware zegt dat het wel een goed plankie is, dan is dat meestal ook wel zo :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 juni 2001 11:27 schreef Black_Adder het volgende:
mmm geen ervaring maar volgens mij is een K7V moederbord voor een slot-a... ik kan me vergissen , maar asus had ook zo'n ding...
ik vind het knap als je hier een slot-a cpu in krijgt...
Afbeeldingslocatie: http://www.ecsusa.com/products/graphics/b-k7vza3x-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ecsusa.com/products/graphics/b-k7vza3x-2.jpg

tis wel waar dat asus een slot-a mobo heeft dat k7v heet...

trouwens het mobo dat ze bij de ccc verkopen is dit... een nieuwere versie

edit:
grmmmzl baggere 2 plaatjes...

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 11:27 schreef SONiCB00M het volgende:

Maar als je wilt overcloaken ...
hhmm..overcloaken..is dat onzichtbaarder dan onzichtbaar...?... :?

Verwijderd

Topicstarter
naja het is niet echt duidelijk maar okeej... ik haal het mobo toch omdat tom er tevreden mee is en nu een andere winkel heb gevonden waar ik er maar 175 DM (FL 192) voor betaal.

Nog een vraag...

heb ik genoeg aan een 235 Watt voeding als ik dit systeem heb:

Elitegroup K7VZA 3.0 KT133A
AMD duron 750mhz
GlobalWin FOP-32
128mb ram
Elsa Gladiac G-Force2 MX AGP 32MB
IBM 40,0 GB DTLA 3.5" 5400rpm eIDE
?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

iemand antwoord op de vraag ?

Verwijderd

Ik zou het mobo halen bij Gistron (209 piek) en ja, je kunt hem wel op een 235 Watt zetten, maar dan moet je er niet meer dan dat opzetten,... als je gaat overclocken moet je wel een 300watt nemen... 69 piek bij funprice...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 juni 2001 16:27 schreef roelandstoter het volgende:
Ik zou het mobo halen bij Gistron (209 piek) en ja, je kunt hem wel op een 235 Watt zetten, maar dan moet je er niet meer dan dat opzetten,... als je gaat overclocken moet je wel een 300watt nemen... 69 piek bij funprice...
Ik ga het mobo halen bij de hiq computer in duitsland omdat ik er nogal dicht bij in de buurt woon. Voor het hele systeem hierboven betaal ik dus zoon 1000 piek en nie meer :)

en bedankt voor het antwoord, ik zal er niet snel meer opzetten want het wordt een lan-systeem en ik hou nie zo van een kast van 30 kilo
Pagina: 1