Ik krijg bij mijn vaders computer iedere keer de error 0x81000015 (iets met dat het geen .zip files kan maken) halverwege de backup met de ingebouwde backup functie. Ik heb alles dat ik via Google kon vinden al geprobeerd:
-Windows backup, VSS en SSP (Bestaat niet! Wat zou SSP dan wel moeten zijn?) services op automatisch starten gezet.
-Alle programma's die ook maar iets met .zip te maken hebben van de computer afgegooid.
-Proberen te backuppen op verschillende harde schijven.
-etc.
Zijn er nog andere oplossingen? Of moet ik toch maar een ander programma voor de backup downloaden? In dat geval: welke is er veilig en waarmee je 100% zeker alles weer kunt terugzetten.
Maar waarom zou ik dan Windows 7 niet herinstalleren, omdat dit het probleem oplost en waarom moet ik zonodig een backup hebben?
-Het moederbord staat te braden: 95 graden op zijn hoogs!
-Bij opstarten of soms bij dingen doen een BSOD (blue screen of death.)
-Windows geheugencontrole zegt dat er een hardware probleem is.
-De computer al 9 jaar oud is!
Kan iemand mij goed advies geven om het probleem op te lossen? Of moet ik toch maar een backup-programma gaan gebruiken?
-Windows backup, VSS en SSP (Bestaat niet! Wat zou SSP dan wel moeten zijn?) services op automatisch starten gezet.
-Alle programma's die ook maar iets met .zip te maken hebben van de computer afgegooid.
-Proberen te backuppen op verschillende harde schijven.
-etc.
Zijn er nog andere oplossingen? Of moet ik toch maar een ander programma voor de backup downloaden? In dat geval: welke is er veilig en waarmee je 100% zeker alles weer kunt terugzetten.
Maar waarom zou ik dan Windows 7 niet herinstalleren, omdat dit het probleem oplost en waarom moet ik zonodig een backup hebben?
-Het moederbord staat te braden: 95 graden op zijn hoogs!
-Bij opstarten of soms bij dingen doen een BSOD (blue screen of death.)
-Windows geheugencontrole zegt dat er een hardware probleem is.
-De computer al 9 jaar oud is!
Kan iemand mij goed advies geven om het probleem op te lossen? Of moet ik toch maar een backup-programma gaan gebruiken?
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.