Sinds 2 dagen kan ons mailprogramma (Mozilla Thunderbird huidige versie15.0.1) onze emailberichten en accountgegevens niet meer vinden. Als ik het programma open, komt hij tevoorschijn met het startscherm van de configuratiewizard alsof het net nieuw geinstalleerd is. Als ik in de opslagbestanden ga zoeken, dan kom ik de accountbestanden wel tegen. Ze zijn alleen niet bruikbaar, niet te openen en een ander mailprogramma leest ze ook niet. Heeft iemand een idee hoe ik die gegevens kan converteren of opnieuw in Mozilla kan krijgen? Het is voor mij niet vanzelfsprekend om het allemaal opnieuw te installeren want het gaat om meerdere accounts en vele Megabytes aan mailbestanden.
Altijd tevreden geweest met Thunderbird, terugstappen naar ons vorige mailprogramma (Netscape Messenger of Outlook Express) zie ik niet zitten. Vooral voor mijn ouders, die het dan helemaal opnieuw moeten leren.
Heeft iemand een tip hoe ik dit weer op de rails krijg?
Bestaan er tools voor? Moet ik gewoon een andere client nemen?
Voor de duidelijkheid: Importeren van de oude bestanden via het menu werkt ook niet.
Altijd tevreden geweest met Thunderbird, terugstappen naar ons vorige mailprogramma (Netscape Messenger of Outlook Express) zie ik niet zitten. Vooral voor mijn ouders, die het dan helemaal opnieuw moeten leren.
Heeft iemand een tip hoe ik dit weer op de rails krijg?
Bestaan er tools voor? Moet ik gewoon een andere client nemen?
Voor de duidelijkheid: Importeren van de oude bestanden via het menu werkt ook niet.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?