Dell U3011 desktop monitor

Pagina: 1
Acties:

• Fexxman
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een Dell U3011 via Marktplaats gekocht. De monitor is van de band gerold in januari 2012 en er zit dus nog garantie op. Het probleem is dat de Service Tag van Dell en/of de Express Code, beide aan de achterzijde van het apparaat, zijn niet geldig volgens de Dell website.

De reden dat ik support nodig heb is omdat ik vermoedelijk een driver nodig heb voor de ingebouwde 7-in-1 card reader. Helaas vind ik geen drivers op de Dell.com website en zat er geen CD bij! De cardreader doet het dus niet en mijn windows 8 device manager heeft een unknown device.

Het gebeurd zelden dat ik zelf een driver issue niet kan oplossen maar heb toch besloten om een threadje aan te maken. Is er iemand met dezelfde monitor en heb jij soms een oplossing?

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-02 12:00
Al een andere usb kabel geprobeerd?
Ik heb dit ook gehad bij mijn U2711, andere kabel heeft het probleem gefixed.

Zucht...

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:02

Perkouw

Moderator General Chat

• Fexxman
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Bedankt, deze driver heb ik wel al geinstalleerd voor de zekerheid maar loste het probleem niet op!
SgtElPotato schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:22:
Al een andere usb kabel geprobeerd?
Ik heb dit ook gehad bij mijn U2711, andere kabel heeft het probleem gefixed.
Hi Antony,

Bedankt voor je response. Goede suggestie. Ik ga het testen! Helaas is de kabel die ik nu heb 4 meter lang en zal ik dus eentje moeten aanschaffen. Maar nu ik er over nadenk, je zult waarschijnlijk gelijk hebben!
Ga ik ook doen .. thanks allemaal!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Bad Brains

<(0.o)>

Fexxman schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:24:

Bedankt voor je response. Goede suggestie. Ik ga het testen! Helaas is de kabel die ik nu heb 4 meter lang en zal ik dus eentje moeten aanschaffen. Maar nu ik er over nadenk, je zult waarschijnlijk gelijk hebben!
Je moet wel een hele goeie kwaliteit kabel hebben om idd geen problemen te krijgen.
Voorbeeld: heb een 2 meter oplaad kabel (USB - Micro USB) om mijn telefoon op te laden.
Deze is van matige kwaliteit, opladen duurt 3a 4x zo lang.

Zou er toch eens een kleinere kabel tussen hangen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Pagina: 1