Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Tweakblogs slaat tilt

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ik heb het ooit nog al eens voorgehad, maar ik heb TweakBlogs weer eens gebroken:

Title TK: BoxeeBox, IMDB & Powershell

Help?

Edit: Ik heb m'n code maar weggehaald en naar pastebin verhuisd :(

[ Voor 13% gewijzigd door YellowOnline op 04-05-2013 00:28 . Reden: Typfout, de edit die er staat dateert van voor crisps antwoord ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Je lap code neemt highlighted al 70KB in, en zo te zien is de maximum size voor posts in de database (zowel raw als parsed) nog 64KB en wordt dat in code ook verder niet afgevangen.

Intentionally left blank

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Geen plannen om dat uit te breiden naar 128K? Het is immers een max en betekent dus geen DB space verdubbeling.

Oh, en die error opvangen zou wel netjes zijn denk ik - net als dat uitklappen van code dat niet werkt op de blogs (en wel elders op T.net) ;)

Helaas, de Tweakblogs zijn ondergeschikt aan de andere onderdelen van T.net :(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

YellowOnline schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:34:
Geen plannen om dat uit te breiden naar 128K? Het is immers een max en betekent dus geen DB space verdubbeling.
Die limiet wordt o.a. ook bepaald door de maximale veldgrootte in de database. En die is voor dit type tekstopslag 64K. Dus zomaar even verdubelen naar 128K kan niet, het is niet een kwestie van 1 cijfertje ergens aanpassen ;)