Peltier? Wie wat hoe waar?

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
yo! kijk ik me in het boekje vna de regenboog, staat daar dat ze peltiers hebben: zo koel was u CPU nog nooit??? wie wil dat nie?

maar ken iemand me hier ff snel uitleggen hoe zon ding werkt, wat de voor- en nadelen zijn????

thnx!

Verwijderd

Simpele uitleg: Het is een dun plaatje van een paar mm. De ene kant word koud, laten we zeggen -40, en de andere kant word +60. Koude kant op cpu (dmv colplate ertussen). Warme kant moet heatsink op. Beste is om dit te doen icm watercooling, of een hele goede luchtcooler.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Die dingen van de regenboog zijn niet bruikbaar voor je cpu, hoogstens voor je vidcard ofzo.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
als je er geen verstand van hebt zou ik er ook maar niet aan beginnen :) dat is niet zon goed id.. ivm condensatie enzow.. je moet de boel goed isoleren etc kortom veel werk alleen voor de echte diehards :)

(zaad... alle topics van Dabit weg :( dat zuigt..!!! (kan je geen UTFS meer gebruiken >:))

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

FAQ? enehh www.waterkoeling.nl

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Blabla lekker irritante topictitel ook :(

check waterkoeling.nl en zoek eens op internet naar peltiers, of kan je geen engels?
Pagina: 1