Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

V&A: veiling loopt niet precies de aangegeven tijd

Pagina: 1
Acties:

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Wanneer men een veiling start in Vraag & Aanbod lijkt het er op dat de tijd die men stelt als looptijd niet helemaal lijkt te kloppen. Had de advertentie iets voor 14.00u gestart, maar zie dat hij nu al afgelopen is.
Enig idee wat de reden kan zijn? Looptijd was gezet op drie dagen.

V&A aangeboden: Sony Ericsson Xperia Play + Multimedia Dock

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

De advertentie is reeds op 30 april om iets voor 14:00 online gekomen. Tel daar drie dagen bij op en 3 mei rond 14:00 klinkt dan als een redelijk tijd om de veiling af te laten lopen? ;)

Overigens heeft hij ondertussen de status 'verkocht', maar dat zal je zelf gedaan hebben?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als ik naar de tijd van zijn add daadwerkelijk geplaatst is ligt die een aantal minuten later (30 april 2013 13:56) dan het openen van dit topic (03 mei 2013 13.49). Dan heeft ie er dus geen 3 dagen gestaan ;) of wordt er gekeken naar het moment dat je begint met het maken van je add en niet het daadwerkelijke moment van plaatsen ofzo?

Desktop | Server | Laptop

• Wom
Om 13.45 was het al niet meer mogelijk om een nieuw bod uit te brengen. Ook het vak met de resterende tijd was leeg. De statuswijziging is automatisch gegaan, om 14.05u een PM gehad met melding dat de veiling is afgelopen.

M.I. zou het mogelijk moeten zijn te bieden tot 13.59:59 (wanneer plaatsingstijd 14.00u is), of is dat verkeerd gedacht? Bij een veiling is het redelijk essentieel dat men weet tot wanneer deze duurt lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 03-05-2013 14:25 ]

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Is het niet een beetje lullig om de laatste 2 seconden te gaan bieden? Dan heeft de ander geen kans om over jou bod heen te gaan

druk en typefouten voorbehouden

• Wom
lutkeveld schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:26:
Is het niet een beetje lullig om de laatste 2 seconden te gaan bieden? Dan heeft de ander geen kans om over jou bod heen te gaan
Is dat niet het risico van een dergelijke veiling? Dan is het zaak een bod te doen waarvan je denkt dat het niet overboden wordt. Overigens wordt er automatisch overboden als je bod hoog genoeg is.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Hmm, officieel wordt er gekeken naar de tijd dat de advertentie voor het eerste keer online (en zichtbaar voor het publiek) wordt gezet. Het kan zijn dat daar een bugje in zit en dat de veiling tijd kijkt naar wanneer de ad is aangemaakt. Dat is dan volgens mij wel een regressie bugje, want volgens mij hadden we dat gefixed.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Wom
In mijn beleving zou het dat wel eens kunnen zijn, want heb er ongeveer kwartier over gedaan om de advertentie te plaatsen.

Pagina: 1