Toon posts:

Laptop Hardeschijf naar USB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn laptop werkt al een tijdje niet meer en zal ook niet meer gaan werken. Ik heb nu de laptop uitelkaar gehaald en de 2 harde schijfen die er in zaten er uitgehaald. De aansluitingen zijn niet dezelfde als in mijn PC, dus ik wilde graag weten of er een manier is om de schijven aan mijn computer verbinden zodat ik wat ik nog nodig heb eraf kan halen, bijvoorbeeld via een usb aansluiting. Ze hoeven niet alle twee tegelijkertijd verbonden worden want ik kan ze ook appart bekijken en het liefst niet te duur aangezien ik het niet veel vaker nodig zal hebben.

Het gaat om 2 van deze schijven: pricewatch: Seagate Momentus 5400.6 ST9320325AS, 320GB

Alvast bedankt!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Garyu

WW

Elke HDD-Enclosure voor 2.5-inch HDDs met intern een SATA-aansluiting voor de HDD gaat werken! Daar zit dan een USB2.0 of 3.0 of eSATA aansluiting op voor je PC.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-01 19:58
Ik gebruik zelf deze voor 2.5" naar USB.
pricewatch: Sharkoon QuickStore Portable

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik deze ook ga bestellen :).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, deze vraag gaat over Opslagtechnologie en hoort dus ook in dat subforum thuis.

Move OH -> OT

Oslik blyat! Oslik!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Wat betreft 2.5" HDD cases zijn deze echt heel keurig en aan te raden, heb ze hier ook liggen, komen nog in 5 kleurtjes ofzo ook. Heb ook wel eens echt bah-kwaliteit gezien, maar de sharkoons zijn prima.
Pagina: 1