Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Verwijderd
Chrome Version 26.0.1410.64 m op Windows 7
Edit: Deze submit ging wel, maar dat is zowat de enige ...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 14:01 ]
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Verwijderd
Nope.Rupie schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:16:
ook niet via shift + alt + $key?
Preview en Submit werken, maar diegene voor myreact of bookmarks bijvoorbeeld werken niet.
Ik zou ze normaal toch gewoon van op eender welke forumpagina moeten kunnen gebruiken, toch?
Saved by the buoyancy of citrus
Intentionally left blank
Saved by the buoyancy of citrus
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Dat verklaart een hoop. Enkel submit en preview staan ingevuld. Wel jammer dat jullie hier een hoop access-keys geven die niet in gebruik zijn.Dirk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:19:
In firefox is dat instelbaar, ik kan gewoon alt-s gebruiken. Overigens moet ook http://gathering.tweakers.net/forum/preferences goed ingesteld zijn. Vroeger stonden er voor nieuwe gebruikers overal standaard sneltoetsen bij, maar tegenwoordig niet meer dacht ik.
Nadat ik mijn voorkeuren had aangepast werkte alles wel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 13:22 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Edit
Lang leve Greasemonkey; ik heb er zelf al een script voor in elkaar geknutseld. Voor overige geïnteresseerden: Gathering of Tweakers Ctrl+Enter Submit.
[ Voor 24% gewijzigd door Korben op 31-07-2013 16:17 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?