[PW] toevoegen van Portofoon-sectie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 12:27

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Graag zou ik willen voorstellen dat er ergens een sectie voor portofoons (walkie-talkie) binnen de pricewatch wordt gecreëerd. De reden hiervoor is dat ik denk dat dit ook op Tweakers thuis zou kunnen horen.

Daarbij komt dat ik zelf vorig jaar bij Walkietalkiestore.nl (Coolblue) een set Motorola TLKR-T8 heb aangeschaft, waar recent een retour-afhandeling van is gedaan. Ik zou graag de afhandeling daarvan tevens willen reviewen, in de Shopreview (en ook in de Productreview).

PS: Indien er besloten wordt om deze sectie erbij te zetten, is het misschien ook handig om deze bij V&A actief te maken.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Je hebt gelijk dat het op zich wel past binnen Tweakers, maar ik denk niet dat de kosten (het aanmaken en onderhouden van een categorie) opwegen tegen de baten (ik verwacht niet dat het een hardlopende categorie zal worden). Toen ik in de retail werkte, zijn we op een gegeven moment gestopt met het verkopen van walkie talkies/portofoons, omdat we er misschien 1 of twee per jaar verkochten. Ook bij onze concullega's zagen we dat het assortiment flink terugliep.

Misschien dat ik het compleet mis heb, ik zal het sowieso in de groep gooien, waar mensen zitten met meer verstand en cijfers over deze materie. Maar als ik een gok mag wagen, denk ik dat het niet veel kans zal hebben.

Tot die tijd kan je dat soort producten kwijt in Gadgets, daar kan je ook prima reviews maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 12:27

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Ok ik wacht af, zal kijken of het lukt bij Gadgets, Walkietalkiestore.nl staat namelijk niet in de lijst van Shops, geen idee of men het handig vind als ik dit review onder Smartphoneshop of Telefoonshop ;)

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris