Komend pinksterweekend is het al weer tijd voor editie 40 van Jazz in Duketown, het grootste gratis openlucht jazzfestival van Nederland. Tijdens Jazz in Duketown zijn er verspreid over de Bossche binnenstad een boel binnen- en buitenpodia en zijn er ook in verschillende kroegen live-optredens van bekende en minder bekende artiesten.
Aangezien ik in de buurt woon ga ik eigenlijk elk jaar wel een of meer dagen Den Bosch in om te genieten van de live muziek en gezellige drukte.

Delmontis at Jazz in Duketown by FrankVl, on Flickr
Muziekoptredens en een gezellig drukke stad zijn natuurlijk een interessant foto-onderwerp. Vandaar dat ik onlangs op het idee kwam om eens te peilen of er interesse is om hier een Tweakers foto-meeting van te maken
Omdat vrijdag alleen de avond beschikbaar is en maandag alleen overdag optredens zijn, beperk ik de opties even tot de zaterdag en zondag. Op die dagen is er zowel 's middags als 's avonds volop activiteit, wat verschillende lichtomstandigheden oplevert (lekker zonnetje overdag gevolgd door mooi avondlicht en meer en meer gekleurd kunstlicht op de podia zodra het donkerder wordt) en ook ruim de tijd biedt om de verschillende podia te bezoeken.
Voor de kenners is het programma voor die twee dagen hier te vinden: zaterdag en zondag.
Aanmelden kan via Meeting Manager. Een week van tevoren maken we dan de balans op voor welke dag het gaat worden
Overzicht van de aanmeldingen

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr