• Liquid_Bisquit
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-01-2025
Hoi luitjes

Ik ben een enthousiaste htpc-gebruiker en bouw ze altijd graag zelf. Nu is het al een aantal jaren geleden dat ik een i3-systeem in elkaar gestoken heb en het wordt tijd voor iets nieuws, maar vooral 'kleiner' en zuiniger.

Het is dus al even geleden dat ik mezelf nog écht verdiept heb in welke hardware er allemaal bestaat en ik moet zeggen dat ik moeite heb met wat er allemaal op de markt is momenteel dat geschikt is voor een kleine, maar krachtige htpc. Er is werkelijk zoveel dat ik de bomen door het bos niet meer zie.

M'n nieuwe htpc moet sowieso opgetrokken worden rond een mini-ITX-moederbord, dat staat vast. Ik moet er zéker niet mee kunnen gamen, enkel wel garantie hebben voor de allerbeste video- én geluidskwaliteit. Blu-ray, mkv's, iso's, ... + Dolby, DTS, True HD, enz enz moeten gesneden koek zijn.

Wat denken jullie van de nieuwe Kabini-apu's die binnenkort uitkomen? Ik vind zelf jammer genoeg niet veel info over deze apu's en welke sockets ze meekrijgen.

Zijn er trouwens al (mini-itx)-mobo's uit voor deze apu's?

Ik hoor graag meer van jullie en jullie meningen!

• Liquid_Bisquit
Niemand?

Is dit forum dan echt aan het doodgaan zoals meer en meer beweerd wordt???

Verwijderd

Nee dit forum is springlevend, er is zelfs een compleet aankoopadvies gedeelte geïntroduceerd om mensen met vragen zoals jij te helpen. Daar zou je jouw topic kunnen plaatsen. Het is echter wel zo dat je topic niet echt getuigt van eigen initiatief. Je kunt bijvoorbeeld heel eenvoudig zelf vinden welke mini ITX mobo's de Kabini ondersteunen in de Pricewatch. Daarnaast bevat het aankoopadvies forum erg veel voorbeelden van stille en kleine HTPC's met complete configuraties die je zo over kunt nemen als je geen zin hebt om jezelf opnieuw in te lezen in de materie :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 08:14 ]

Verwijderd

Liquid_Bisquit schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 07:18:
Is dit forum dan echt aan het doodgaan zoals meer en meer beweerd wordt???
Waar wordt dit beweerd dan?

of ben jij de eerste en enige?

• Liquid_Bisquit
@ 'de fietsverkrachter': je hoort het toch meer en meer. Het bewijs is dat er slechts één iemand, nl XeNeRgY een duidelijk en helpend antwoord biedt.

@XeNeRgY: thx bro!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-02 21:16

kevin33

Welkom in Utopia.

Liquid_Bisquit schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:21:
@ 'de fietsverkrachter': je hoort het toch meer en meer. Het bewijs is dat er slechts één iemand, nl XeNeRgY een duidelijk en helpend antwoord biedt.

@XeNeRgY: thx bro!
Ik heb het nog nergens gehoord eigenlijk, toevallig een paar bronnen?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Verwijderd

ROFL wat een bewijs zeg. :z

• Liquid_Bisquit
@'fietsverkrachter': bewijs dan het tegendeel.

Verwijderd

Mijn nick op GoT is nog altijd fridgeman.

En jij komt met de bewering, maar kunt vervolgens niet met feiten komen.

In plaats daarvan noem je een indirect antwoord helpend en duidelijk.

Bespottelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:03:
Mijn nick op GoT is nog altijd fridgeman.

En jij komt met de bewering, maar kunt vervolgens niet met feiten komen.

In plaats daarvan noem je een indirect antwoord helpend en duidelijk.

Bespottelijk.
Niet op in gaan joh, als hij niet direct een antwoord krijgt naar zijn zin dan komt er een waardeloze bewering achteraan om zijn ongenoegen te uiten. Bewijzen vragen heeft geen zin, want die zijn er niet. Geen moeite of aandacht aan besteden en lekker zelf laten googelen.
Pagina: 1