Verwerkingstijd topicreport in Spielerij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Weet niet of ik hier terecht ben maar ik heb gisteren rond de klok van 18:30 een rapport ingediend over dit topic,

Op zoek naar uitleg 1e xbox (ombouwen)
Maar mijn rapport is nog niet gelezen. Enig idee waarom het zolang moet duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Even in een eigen topic en naar LA.

Meestal zullen TR's wel binnen 24 worden afgehandeld, maar niet altijd heeft de locale crew daar de tijd voor. Een topic als dit heeft ook niet zoveel haast, dus het kan ook prima even blijven liggen.

[ Voor 75% gewijzigd door Dirk op 02-05-2013 20:06 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn al topics over ;) , bijv.: Topic reports , je bent iig niet de enige die er al eens over gevallen is.

[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 02-05-2013 20:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dirk schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:59:
Even in een eigen topic en naar LA.

Meestal zullen TR's wel binnen 24 worden afgehandeld, maar niet altijd heeft de locale crew daar de tijd voor. Een topic als dit heeft ook niet zoveel haast, dus het kan ook prima even blijven liggen.
Waarom heeft een topic zoals dit niet veel haast ? Ik denk niet dat Microsoft blij wordt met deze reactie vanwege het feit dat de TS wilt weten hoe hij gekopieerde games kan spelen... hij vraagt nog net niet een complete handleiding waar te downloaden ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

MIcrosoft wordt van van zo'n honderduizend andere dingen ook niet blij. ff relatieveren

Als je eigenaar bent van de spelletjes is het ook helemaal geen probleem. het is zijn xbox.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fish schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:32:
MIcrosoft wordt van van zo'n honderduizend andere dingen ook niet blij. ff relatieveren

Als je eigenaar bent van de spelletjes is het ook helemaal geen probleem. het is zijn xbox.
Je mist het punt. Iemand denkt mee met de site, plaatst een TR en vervolgens wordt er niks mee gedaan. Ik heb een hekel aan het FOK forum maar daar worden dit soort dingen wel direct aangepakt. Het lijkt op tweakers wel of de crew gewoon van 9 tot 5 werkt en daarna denkt: "dikke doei!"

Ik heb over het betreffende topic ook een TR geplaatst, maar als de crew er zelf ook niet naar kijkt en het geen prioriteit geeft dan vind ik het de volgende keer ook wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:37:
Het lijkt op tweakers wel of de crew gewoon van 9 tot 5 werkt en daarna denkt: "dikke doei!"

Ik heb over het betreffende topic ook een TR geplaatst, maar als de crew er zelf ook niet naar kijkt en het geen prioriteit geeft dan vind ik het de volgende keer ook wel best.
Nou nou, wat een generalisaties. Van de duizenden TRs wordt er een enkele misschien niet zo snel opgepakt, en dan zijn we opeens 9 to 5 werkers en zo? Je mag je wel realiseren wat de uitzondering is en wat de regel is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gambieter schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:14:
[...]

Nou nou, wat een generalisaties. Van de duizenden TRs wordt er een enkele misschien niet zo snel opgepakt, en dan zijn we opeens 9 to 5 werkers en zo? Je mag je wel realiseren wat de uitzondering is en wat de regel is.
Los daarvan vind ik het eigenlijk ook wel heel erg stom dat het topic 48 uur later nog steeds ongemodereerd is.... Ga ik dus even iets aan doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

NMe schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:18:
Los daarvan vind ik het eigenlijk ook wel heel erg stom dat het topic 48 uur later nog steeds ongemodereerd is.... Ga ik dus even iets aan doen.
Oh, zekers, het ging me om de conclusie. Nu had er inderdaad wel even een DM kunnen uitgaan naar de Spielerij crew :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Yup, en beschouw maar als ontvangen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:14:
[...]

Dan heb ik zeker steeds met die uitzonderingen te maken, want ik heb dit al vaker gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^ , gebeurt mij ook regelmatig. Heb de TR knop ondertussen maar (weer) opgegeven.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In welke specifieke fora is dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zie je dan dat het handje rood blijft, of zie je alleen geen actie op de TR? Dat laatste kan gewoon betekenen dat de lokale crew het niet nodig vond om iets te doen, of dat men achter de schermen actie heeft ondernomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan gebruikt die crew dat handje niet goed want achter de schermen afhandelen = handje groen maken. En bewust even laten liggen zou eigenlijk alleen moeten gebeuren als het handje oranje gemaakt wordt. Die eigen draai die sommige mods eraan geven vind ik persoonlijk ook vrij vervelend want een user snapt daar niks van zonder de achtergrondkennis die wij wél hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daarom staat er ook "of" ;) . Ik probeer juist erachter te komen of de TR op ongelezen blijft staan bij Raven en MrBubbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NMe schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:08:
Verschillende, niet een specifiek die er bovenuit steekt. (Althans, niet dat mij opgevallen is.)
gambieter schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:13:
En zie je dan dat het handje rood blijft, of zie je alleen geen actie op de TR? Dat laatste kan gewoon betekenen dat de lokale crew het niet nodig vond om iets te doen, of dat men achter de schermen actie heeft ondernomen :)
't 2e, en als ik er dan later via DM achter aan ga, dan wordt er niks gedaan omdat het geen zin meer heeft omdat er een paar dagen verstreken zijn :/

....

Kan het TR systeem zo aangepast worden dat als een TR niet wordt gelezen (wanneer de indicator niet wordt aangepast) dat er dan na 24 of 48u automatisch een reminder naar de lokale mods wordt gestuurd?

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 06-05-2013 08:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het valt mij persoonlijk op dat de HK erg traag/niet gemodereerd wordt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56

Cyphax

Moderator LNX
Ik had ook een TR ingediend in spielerij (SPV) op 23 april, en die is ook nog ongelezen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Raven schreef op maandag 06 mei 2013 @ 08:03:
Kan het TR systeem zo aangepast worden dat als een TR niet wordt gelezen (wanneer de indicator niet wordt aangepast) dat er dan na 24 of 48u automatisch een reminder naar de lokale mods wordt gestuurd?
Misschien handig, maar een beetje zonde van de ontwikkeltijd. Het lijkt me niet meer dan de taak om regelmatig de subfora te controleren waar je moderator van bent. Dan kun je eigenlijk niets missen als het om actieve topics gaat.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ontwikkeltijd lijkt mij vrij kort, nu ben ik weliswaar geen webdesigner/devver, maar als je de "nieuwe DM"-indicator neemt en die zo aanpast dat die ook nieuwe/ongelezen TR's weer geeft, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Raven schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:44:
Ontwikkeltijd lijkt mij vrij kort
Dat laat ik liever over aan de daadwerkelijke ontwikkelaars om dat te bepalen, vaak genoeg gezien dat dat gedacht wordt, terwijl het niet zo is :).
Maar los daarvan blijf ik het de taak vinden van de moderator om in de gaten te houden of er TR's geplaatst zijn, zo moeilijk is dat niet. En als dat al niet lukt, om wat voor reden dan ook, kun je je overigens afvragen of zo'n automatisch signaal veel gaat helpen in het verwerken van een TR.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien moeten ze er dan een push message van maken :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft het handje op rood staan en het betreffende topic waar ik dan een melding van heb gemaakt gewoon ongemodereerd. :) Nou ja, uiteindelijk wordt er wel wat gedaan, maar ik vind dat wel lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hmm persoonlijk heb ik maar 1x mee gemaakt dat iets +-24 uur rood bleef nadat ik een TR had gemaakt.
Verder word het eigenlijk voor mijn gevoel wat ik mee maak dan snel opgepakt.
Als iets 48 uur open blijft of langer ja dat zou eigenlijk niet moeten maar daar kunnen allerlei redenen voor zijn die wij niet weten.
Wat mij betreft zou er nog eens wat beter naar de manier van afhandelen kunnen worden gekeken, NMe gaf al aan dat het voor ons gewone gebruikers onduidelijk kan worden, ik weet niet of er veel mods zijn die aan de manier van TR's afhandelen een eigen draai geven maar als dit al gebeurd dan denk ik dat dit intern wel besproken zou moeten worden zodat iedereen volgens 1 manier te werk gaat( ga er ook van uit dat her gros dit natuurlijk doet) en wellicht word er as we sprak intern al iets mee gedaan :) !

Verder geen klachten over de TR's bij mij werkt het eigenlijk altijd goed.

[ Voor 49% gewijzigd door pino85 op 06-05-2013 11:57 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Je kunt het ook anders zien.
Als ik als user iets tegenkom waarvan ik denk dat het niet conform de policy is, dan maak ik een topicreport aan. Wat de crew er vervolgens mee doet interesseert me niet zo veel, dat is hun verantwoordelijkheid. Zolang mijn persoonlijke belangen niet worden geschaad kan ik er prima mee leven, anders maak ik een SM topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Excuses voor de late reactie maar de laatste tijd was het voor mij persoonlijk een erg drukke periode door hertentamens die de studiedruk nog eens extra hoog maakte. Wat TR's afhandelen deed ik wel maar niet zoveel en zo snel als voorheen. Daarnaast waren in die week ook net twee collega's verminderd aanwezig waardoor de verwerkingstijd dus langer was dan zou moeten (kunnen).

De studiedruk is nu weer aardig wat afgenomen dus ik ben weer actiever TR's hunten :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Vooral aan blijven maken die TRs, ze worden heus wel gelezen en meestal wordt er ook wat mee gedaan.
Ter informatie: het gelezen en afgehandeld markeren van TRs moet je als mod vinkjes voor zetten en committen. Kan dus ook gebeuren dat zoiets vergeten wordt en het daardoor lijkt alsof een TR niet is gelezen.

Ze helpen in ieder geval heus, dus maak ze vooral aan! :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Het is vaak inderdaad wel druk, ook mede door veel bezochte maar ook vaak ontsporende topics zoals die van de popilaire shooters.

Het kan door drukte dus voorkomen dat een TR later verwerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tijdens drukte zou toch juist een topic dat gezien zijn titel al overduidelijk over warez gaat voorrang kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gunner schreef op maandag 06 mei 2013 @ 08:26:
Het valt mij persoonlijk op dat de HK erg traag/niet gemodereerd wordt.
überhaupt is de moderatie in het General Chat gedeelte gewoon traag, meerdere TR's in actieve topics die langer dan een week ongelezen blijven staan (ja, rood handje).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wiethoofd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:19:
überhaupt is de moderatie in het General Chat gedeelte gewoon traag, meerdere TR's in actieve topics die langer dan een week ongelezen blijven staan (ja, rood handje).
Ook dat hangt weer af van het subforum :) . Het hangt ook af van wat er aan gegeven wordt, soms kunnen andere GC-mods een kleinigheidje afhandelen en gaat het snel, andere keren vereist het een beslissing/actie door de mods van het specifiek subforum en dan hangt het er vanaf wanneer die langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

FTM met een topic waar dagelijks meerdere reacties in worden geplaatst.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1