Toon posts:

Gigabyte G1.Sniper en Windows 8 - Bigfoot Killer Network

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Erg veel problemen met de onboard Bigfoot Killer 2100 network chip op de Gigabyte G1.Sniper in combinatie met Windows 8. Bij het terugkomen uit slaapstand is er dus gewoon geen network adapter meer. De enige oplossing is om te booten, of om de slaapstand in zijn geheel uit te zetten (of grotendeels).
Maar aangezien ik ook niet onnodig energie wil verspillen en de computer de gehele dag paraat wil hebben, lijkt het me toch wel handig om hier een adequate oplossing voor te vinden.

Iemand met hetzelfde moederbord, dezelfde onboard Killer 2100 wellicht met hetzelfde probleem en een oplossing gevonden? Snap niet dat Bigfoot nog steeds geen goede driver heeft die dit kan voorkomen.

Bedankt voor de reacties! ;)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51

D4NG3R

kiwi

:)

Wachten op de correcte drivers, en tot die tijd het rukke Windows slaapstand uitzetten?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Dat doen we dus al geruime tijd, was benieuwd of iemand er al een oplossing voor gevonden had.
Is dit gewoon een probleem van een verkeerde procedure van de slaapstand in Windows die dergelijke problemen geeft en kan de fabrikant hier simpelweg geen correcte drivers voor maken? Kan me toch voorstellen dat redelijk wat mensen deze Killer 2100 in hun systeem hebben en dat het bij allen een probleem geeft, dan zou Bigfoot hier toch 'graag' een oplossing voor geven, mits ze dit kunnen natuurlijk.
Zie wel meer problemen met de slaapstand en andere hardware, dus lijkt me in eerste instantie een generalisatie van de procedure van Windows, die dan voor het merendeel van de hardware werkt, maar voor een klein percentage niet en dat dit dan ook door de fabrikant niet te verhelpen is... Am I correct? :S