Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• nielsfortyseven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11 12:43
Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment een hele mooie JiaYu G3 + Ben simonly, maar door mijn eigen stomme schuld is de G3 min of meer kapot(scherm+microfoon is kapot).

Nou ben ik dus even rond gaan kijken en ik kom er echt niet meer uit. Zoveel keuze, zoveel prijzen, zoveel verschillende abonnementen. Dus.... Wie kan mij wat aanraden?

Ik heb zelf al even op gsmtopdeal gekeken en kwam daar een mooie Xperia T tegen voor een leuke prijs, 21.25 per maand. Verder ben ik op de sites van de providers gaan kijken maar daar is alles wel meteen een stuk duurder.

Ik wil niet meer dan 30 per maand betalen, en er moet een gratis toestel bijzitten. Dit toestel moet aan de volgende eisen voldoen:
- Android
- Minstens 4.3 inch
- Minstens dualcore
- Moet makkelijk 2 jaar meekunnen
- Bouwkwaliteit moet hoog zijn.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Mvg,

Niels

(ik ben tevens ontzettend verliefd op de Xperia Z, maar dat ding is niet te betalen voor mij :/)

Verwijderd

Wat in dit geval wel even belangrijke informatie zou zijn is of lease een probleem is. Want als ik het zo zie kun je een beter toestel krijgen voor dezelfde prijs als het lease is dan als je het toestel mag houden na het abbonement. Verder kan ik je niet echt helpen omdat ik altijd losse toestellen aanschaf en dus niet echt verstand heb van de abbo prijzen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Neem eens een kijkje op studentmobiel.nl / belsimpel.nl en dat soort sites, zie je vaak wel prima acties voorbij komen.

Ik mis de gevraagde specificaties voor een abonnementsvorm. Wil je veel belminuten, weinig SMS, MB's? Ook niet onbelangrijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• nielsfortyseven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11 12:43
Quad schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:41:
Neem eens een kijkje op studentmobiel.nl / belsimpel.nl en dat soort sites, zie je vaak wel prima acties voorbij komen.

Ik mis de gevraagde specificaties voor een abonnementsvorm. Wil je veel belminuten, weinig SMS, MB's? Ook niet onbelangrijk.
Ah ja, vergeten.
Opzich ben ik geen grote verbruiker, heb aan 500 mb per maand wel genoeg, tevens bel en sms ik amper dus die hoeft ook niet heel hoog te zijn