Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Beste leden,

sinds afgelopen week loopt de tijd van mij telefoon niet meer gelijk. Telkens als ik hem weer instel op de juiste tijd, loopt hij na een halve dag weer een paar minuten achter. Na een dag kan dit wel oplopen tot 10 minuten. Ook het koppelen met het netwerk lost niets op. Het is gewoon erg vervelend, ik kijk altijd op mijn telefoon, heb er mijn afspraken instaan etc.. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Misschien terug naar de fabriek sturen? Of is er misschien een App die de tijd extern berekent?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Om met een app de tijd te zetten heb je root toegang nodig. b.v. clocksync

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Al een reset geprobeerd?

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Bedoel je met een reset de hele telefoon opnieuw instellen of een keer aan- en uitzetten? Dat laatste heb ik gedaan, maar hielp niks. Dat clocksync ziet er wel nuttig uit, hoe krijg je die root toegang?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[google=Samsung Galaxy Xcover root]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Automatische netwerk tijd uitzetten.... gewoon via instellingen
Mocht die al uit staan zou je die eens aan kunnen zetten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Welke provider heb je? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1