Ben opzoek naar een nieuwe koeler voor me CPU. Heb momenteel deze maar die is stuk: pricewatch: Cooler Master V8
Ik wil een nieuwe nemen en wil ditmaal een waterkoeling nemen. Een voorgevulde, volledig klaar om direct aan te sluiten. Ik heb al wat rond gekeken, maar kan moeilijk een keuze maken. De koeler mag maar een enkele fan hebben en niet 2 kleine naast elkaar. Heb namelijk boven in mijn case niet genoeg ruimte voor zo'n grote radiator. Achter in wel, maar daar past alleen maar een enkele.
Deze heb ik al bekeken:
pricewatch: Cooler Master Seidon 120XL
pricewatch: Cooler Master Seidon 120M
pricewatch: Intel Thermal Solution RTS2011LC
pricewatch: Corsair Hydro Series H80
Er zijn er vast nog wel meer neem ik aan.
Deze heeft mijn persoonlijke voorkeur: pricewatch: Cooler Master Seidon 120XL
Ik wil eigenlijk gewoon de beste waterkoeling hebben voor mij cpu. De prijs speelt niet echt een rol. Gaat mij vooral op de prestaties e.d.
De koeler moet passen op een 1366 socket.
Wat raden jullie aan?
Ik wil een nieuwe nemen en wil ditmaal een waterkoeling nemen. Een voorgevulde, volledig klaar om direct aan te sluiten. Ik heb al wat rond gekeken, maar kan moeilijk een keuze maken. De koeler mag maar een enkele fan hebben en niet 2 kleine naast elkaar. Heb namelijk boven in mijn case niet genoeg ruimte voor zo'n grote radiator. Achter in wel, maar daar past alleen maar een enkele.
Deze heb ik al bekeken:
pricewatch: Cooler Master Seidon 120XL
pricewatch: Cooler Master Seidon 120M
pricewatch: Intel Thermal Solution RTS2011LC
pricewatch: Corsair Hydro Series H80
Er zijn er vast nog wel meer neem ik aan.
Deze heeft mijn persoonlijke voorkeur: pricewatch: Cooler Master Seidon 120XL
Ik wil eigenlijk gewoon de beste waterkoeling hebben voor mij cpu. De prijs speelt niet echt een rol. Gaat mij vooral op de prestaties e.d.
De koeler moet passen op een 1366 socket.
Wat raden jullie aan?
[ Voor 3% gewijzigd door Joentje18 op 02-05-2013 15:26 ]