Eigenlijk lijkt het heel simpel, maar ik wil het weer op de moeilijke manier doen:
De code die goed werkt
Mijn idee was om dit met een dictionary van een of andere class het op te lossen. Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dat aan kan pakken.
De code die goed werkt
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| var timeSpan = TimeSpan.MaxValue; var formattedTime = new List<string>(); if (timeSpan.TotalDays > 1) formattedTime.Add(timeSpan.Days + "d"); if (timeSpan.TotalHours > 1) formattedTime.Add(timeSpan.Hours + "h"); if (timeSpan.TotalMinutes > 1) formattedTime.Add(timeSpan.Minutes + "m"); if (timeSpan.TotalSeconds > 1) formattedTime.Add(timeSpan.Seconds + "s"); String result = String.Join(", ",formattedTime) |
Mijn idee was om dit met een dictionary van een of andere class het op te lossen. Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dat aan kan pakken.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
| var timeSpan = TimeSpan.MaxValue; var items = new Dictionary<?,Tuple<?,string>>(); items.add(timespan.TotalDays,new Tuple<timespan.Days,d>(); foreach(var item in items){ if (item.key > 1) //pak item uit en stop het in een list. } |