Leuk dat er veel reacties op komen
Dit zijn zeker niet alle foto's hoor. Ik heb er ook veel van de tuin. Die loopt ook nog aan de andere kant van het huis. Ik heb alleen netjes de limiet van het forum aangehouden

En dit zijn vooral de foto's waarvoor ik benieuwd was naar feedback. Ik heb de bewoners ongeveer 50 foto's gestuurd. 30 van binnen, 20 van buiten waaronder dus ook veel van de tuin. Niet vanuit een raam, dat is best een goed idee eigenlijk, maar niet aan gedacht.
Een aantal opmerkingen gaan over dat dingen net scheef zijn of lijken. En dit klopt ook wel. Het is lastig te zien soms op je schermpje of de camera nou precies goed staat, en met dit groothoekperspectief leid dat soms tot rare scheve lijnen. Ik wil binnenkort zo'n waterpasje voor de flitsschoen aanschaffen, dat helpt me daar hopelijk bij. Maar inderdaad had ik soms iets secuurder moeten zijn met de positie. Vooral #4 zou gewoon in alle richtingen mooi symmetrisch kunnen zijn, en dan toch wel een sterkere foto zijn.
De keuken vond ik ook erg lastig. Dit was met mijn camera tegen de ruit aan eigenlijk. Mijn statief met 2 poten in de vensterbank, en 1 op de grond

ik wilde het eerst vanaf buiten door het open raam doen, maar dat raam ging open tegen het aanrecht aan, dus dat kon niet. Dit is de keuken vanuit een andere hoek:
edit: links dood
[
Voor 8% gewijzigd door
Bio op 15-03-2020 12:15
]