Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodtje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-03-2021
Helaas is de HD van de laptop van een vriendin van mij gekrachede en word niet meer herkend in de bios dus heb direct maar een SSD 64GB besteld (lekker handig blijft iets langer heel bij per ongeluk van tavel stuiteren) Maar nu heeft ze geen backup gemaakt van de recovvery en nu de schijf dus stuk is waar die op stond |:( dus is er iemand die dezelfde laptop heeft met win7 en mij aan deze recovvery kan helpen?
Ik heb al contact gehad met acer maar die bastards willen daar 61euro voor hebben dat is bijna net zo duur als de SSD. Als er iemand is in de buurt van Hengelo (ov) die me wil helpen please help me. of eventueel iemand die een stickie heeft waar dit op gezet is?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Je bent micro electronicus en vervoegt zo "crashen"? Ik weet dat de exacte regels onduidelijk zijn, maar dit lijkt nergens op :P

Je kan ook een OEM schijf gebruiken en de code onderop de laptop gebruiken.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:19:

Normaal wel, maar dit is geen laptop maar een netbook. En dus wellicht voorzien van Windows 7 starter waar geen OEM schijven van bestaan.

Maar er zijn nogal wat verschillende Acer Aspire One's, dus OP moet wel even het exacte typenr doorgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodtje
LiquidT_NL schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:19:
Je bent micro electronicus en vervoegt zo "crashen"? Ik weet dat de exacte regels onduidelijk zijn, maar dit lijkt nergens op :P

no problemo ik ben gewoon offiecieel electronicus/dislecticus dus tjha ken ik nix an doen :P

Kan idd een oem cd gebruiken mits er een cd speler in zou zitten.
Helaas niet dus moet wel met sticky en ik ben er al een tijdeje uit dus makkelijkste is om nu gewoon een recovery te vinden voor deze:
aspire one 722-C62kk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als je een recovery koopt van acer dan is het ook een cd hoor... Een usb cd-brander is geen overbodige luze bij netbooks/ultrabooks zonder cd drive.

Maar je hebt geluk, deze netbook draait op Windows 7 Home Premium dus je kunt een OEM schijf gebruiken met de code die je al hebt. Lijkt me een stuk makkelijker om aan te komen dan aan een specifieke recovery, als je er niet voor wilt betalen (wel een goede reden om een volgende keer WEL die backup te maken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodtje
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:01:
Tja als je een recovery koopt van acer dan is het ook een cd hoor... Een usb cd-brander is geen overbodige luze bij netbooks/ultrabooks zonder cd drive.

Maar je hebt geluk, deze netbook draait op Windows 7 Home Premium dus je kunt een OEM schijf gebruiken met de code die je al hebt. Lijkt me een stuk makkelijker om aan te komen dan aan een specifieke recovery, als je er niet voor wilt betalen (wel een goede reden om een volgende keer WEL die backup te maken!)
aangezien het niet mijn pc is ga ik geen externe cd speler kopen en helaas is er geen backupp gemaakt door mij omdat ik hem nu hij stuk is pas onder handen krijg O-).
maar bedankt voor de tips ik ga kijken of ik iemand kan vinden met een win7 oem cd en een ext cd speler om te lenen. moet vast wel mogelijk zijn.

oja top service van acer wel direct antwoord (jammer dat ze er zoveel geld voor vragen als je wat meer nodig hebt dan gewoon wat info vooral zoeits stoms als een cd hoezo 61euro? je zou t eigenlijk via een torrent ook zo binnen moeten kunnen halen maja zal wel weer wat met een of ander rechten systeem te maken hebben of gewoon om t geld)

[ Voor 16% gewijzigd door jodtje op 02-05-2013 14:12 ]

Pagina: 1