Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN presenteert nieuwe zakelijke abonnementen

Pagina: 1
Acties:

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 23:45

iMars

Full time prutser

Topicstarter
In het derde alinea staat:
Bundel XL, van 35 of 45 euro per maand, biedt '300 belminuten en sms'jes', en 500 megabyte aan data. De drie goedkoopste abonnementen bieden een internetsnelheid van 25 megabyte per seconde. Bij Bundel en Bundel XL kunnen belminuten en databundels worden gedeeld met collega's. Als een collega dan meer gebruikt dan zijn bundel en een andere collega minder, wordt dat verschil opgeheven.
Dit moet natuurlijk 25 megabit per seconde zijn :Y)

Koop hier mijn P1 reader :)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Oeps. Fixed!

Ik ben helemaal geen stagiair

• SupaCow
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 12:28
Verkeerde gewijzigd; er staat nu:
Bij het Flexibel-abonnement van 10 of 15 euro - respectievelijk sim-only of in combinatie met een toestel - moet per minuut, sms en MB worden afgerekend. Daarbij kosten belminuten en sms'jes tien cent per stuk, terwijl per megabit twintig cent moet worden afgetikt. Het duurdere Bundel-abonnement, met een prijs van 25 of 45 euro, biedt '150 belminuten en sms'jes', en 250 megabyte aan data. Niet duidelijk is of de 150 belminuten en 150 sms'jes naast elkaar gebruikt kunnen worden.

Bundel XL, van 35 of 45 euro per maand, biedt '300 belminuten en sms'jes', en 500 megabyte aan data. De drie goedkoopste abonnementen bieden een internetsnelheid van 25 megabyte per seconde. Bij Bundel en Bundel XL kunnen belminuten en databundels worden gedeeld met collega's. Als een collega dan meer gebruikt dan zijn bundel en een andere collega minder, wordt dat verschil opgeheven.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Joost is een pruts0r ;) #fixed

• SupaCow
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 12:28
Zo subtiel wilde ik het niet zeggen, hehe.