Outlook 2013: aanpassen, pop out bij beantwoorden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Outlook 2013 is een stuk minder dan Outlook 2010 (in mijn gebruik). Het zoeken is minder, dan gaat hij zoeken, wil ik dat hij in het postvak in moet zoeken, dan pakt hij niet alles, moet ik klikken op alles, dan gaat hij weer opnieuw beginnen.

Waar ik me echter op dit moment het meeste aan stoor is de indeling.

Ik heb een MacBook Air waarop ik via Bootcamp in Windows 8 werk. Hoewel de resolutie niet slecht is, is deze wel beperkt. In het leesvenster onder heb ik nu wat dingen staan die daar wat mij betreft niet hoeven te staan.

Een extra balk "beantwoorden, allen beantwoorden en doorsturen"
Een foto (99 van de 100 keer een grijs vlak met controuren van een persoon) die ik niet wil.

Als ik beantwoord, dan wil ik dat hij meteen een pop out doet, niet dat ik daar weer een keer extra voor moet klikken.

Nu ben ik een handige jongen met computers en software, maar deze settings heb ik niet kunnen vinden. weten jullie hoe ik dit kan aanpassen?

[oops]

even op zijn engels gezocht.

http://social.technet.mic...3-46b1-9455-2486685bb6b1/

[ Voor 7% gewijzigd door TheSiemNL op 02-05-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik begrijp dat je het al had gevonden, HKCU\Software\Policies\Microsoft\Office\15.0\outlook\message\"disablereadingpanecompose"=dword:00000001
Dank voor de update, nuttig voor de volgende met dezelfde vraag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

Tijntje

Hello?!

Het zoeken in alle mailboxen kun je in de optie aanpassen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dcLehNR.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Nee, het leesvenster kun je niet aanpassen. Je kunt wel de contactfoto's uitschakelen in de opties, maar dat maakt de balk niet kleiner (eigenlijk zelfs een paar pixels groter). Deze feedback is overigens wel al bekend bij het Outlook Team en er wordt naar gekeken. Je kunt het nog steeds zelf als een feature request aanmelden via Microsoft Support om het een groter draagvlak te geven.

De pop-out is direct in de opties te configureren zonder in het Register te hoeven:
File-> Options-> Mail-> Replies and forwards-> Open replies and forwards in a new window

De scope van je zoekopdracht kun je ook in Options aanpassen of gebruik keyboard shortcuts zoals CTRL+ALT+K (zoeken in huidige map).
Zie ook: Searching mail faster with keyboard shortcuts

Om altijd alle resultaten weer te geven kun je de optie "Improve search speed by limiting the number of results shown" uit te schakelen of door zelf een waarde in het Register op te geven.
Zie: Configure how many Search results are returned

[ Voor 15% gewijzigd door Roady81 op 02-05-2013 12:59 . Reden: info zoekresultaten ]

HowTo-Outlook | MSOutlook.info