Ik ben binnenkort van plan een nieuwe pc aan te schaffen voor te gamen (voornamelijk league of legends en streaming daar van, in de toekomst misschien andere games). Ik heb zelf niet veel verstand van componenten en wat goed of niet goed is. Nu heb ik wat rond gekeken op deze website en nu heb ik wat vragen.
in jullie bbg word de: (heb geen idee hoe je hier zoon mooi product lijst maakt, dus kopieer de naam even)
Intel Core i5 3350P Boxed en ASRock B75 Pro3-M
voor de Basisgamesyssteem gebruikt en de
Intel Core i5 3570K Boxed en MSI Z77A-G45
voor de Mainstreamgamesysteem.
Bij de Mainstreamgamesysteem hebben ze het telkens over overclocken, aangezien ik toch niet wil gaan overclocken wat is de best koop prijs/kwaliteit? is het de 100 euro waard om de Intel Core i5 3570K Boxed en MSI Z77A-G45 te nemen als je niet overclocked?
in jullie bbg word de: (heb geen idee hoe je hier zoon mooi product lijst maakt, dus kopieer de naam even)
Intel Core i5 3350P Boxed en ASRock B75 Pro3-M
voor de Basisgamesyssteem gebruikt en de
Intel Core i5 3570K Boxed en MSI Z77A-G45
voor de Mainstreamgamesysteem.
Bij de Mainstreamgamesysteem hebben ze het telkens over overclocken, aangezien ik toch niet wil gaan overclocken wat is de best koop prijs/kwaliteit? is het de 100 euro waard om de Intel Core i5 3570K Boxed en MSI Z77A-G45 te nemen als je niet overclocked?