Hallo.
Ik zit met een uitdaging die hopelijk hier opgelost kan worden.
Sinds kort woon ik op mijzelf en heb ik ziggo internet aangevraagd,pakket gekregen met ubee wifi modem.
Tot nu toe is alles werkend en geactiveerd,enkel wil ik vanuit mijn ouders huis mijn netwerk overzetten.
Situatie nu is als volgt.
Bij ouders: ubee modem (oude zonder wifi) daarachter staat een netgear wndr3700 met daarachter alles opgesteld en ingesteld zoals ik het toen wou.
Bij mij: ubee wifi modem met nog niks erachter.
Ik wil dit compleet omwisselen met elkaar,mijn ouders mijn wifi modum zodat zij draadloos kunnen interneten.
En ik de oude ubee en netgear bij mij installeren,dit omdat het veel makkelijker is in te stellen.
Nu is de vraag is dit mogelijk alles omwisselen zonder probleem bij ziggo enz.
Bijde modems draaien op huidige locatie en zijn geactiveerd.
Ik zit met een uitdaging die hopelijk hier opgelost kan worden.
Sinds kort woon ik op mijzelf en heb ik ziggo internet aangevraagd,pakket gekregen met ubee wifi modem.
Tot nu toe is alles werkend en geactiveerd,enkel wil ik vanuit mijn ouders huis mijn netwerk overzetten.
Situatie nu is als volgt.
Bij ouders: ubee modem (oude zonder wifi) daarachter staat een netgear wndr3700 met daarachter alles opgesteld en ingesteld zoals ik het toen wou.
Bij mij: ubee wifi modem met nog niks erachter.
Ik wil dit compleet omwisselen met elkaar,mijn ouders mijn wifi modum zodat zij draadloos kunnen interneten.
En ik de oude ubee en netgear bij mij installeren,dit omdat het veel makkelijker is in te stellen.
Nu is de vraag is dit mogelijk alles omwisselen zonder probleem bij ziggo enz.
Bijde modems draaien op huidige locatie en zijn geactiveerd.