Wat doe je met dit soort gevallen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:46
Ik heb contact gehad met een tweaker over een telefoon die hij te koop had staan, na informatie inwinnen (dm's over en weer) had ik min of meer de vraag prijs geboden, die was genoteerd echter toen zei de persoon dat hij z'n nieuwe telefoon nog niet had en ik dus nog even moest wachten tot hij zijn telefoon zou ontvangen. Dat vind ik al een rare gang van zaken, je zet pas iets te koop als je het ook kan verkopen lijkt mij. Na ongeveer een week krijg ik bericht dat de nieuwe telefoon niet bevalt en hij de oude wil houden.

Ik zit er niet echt mee maar eigenlijk vind ik dat ik misschien toch een review moet schrijven over dit geval zodat mensen weten met wat voor verkoper ze te maken hebben.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

V&A advertenties zijn er voor om concreet producten te verkopen, niet om interesse te peilen. Feitelijk heeft de verkoper dus interesse gepeild, dat was niet de bedoeling. Daarbij is hij 2x de fout in gegaan: 1) iets aanbieden wat hij (nog) niet in zijn bezit had, en 2) het product uiteindelijk niet verkopen.
Ik zie er dan ook geen probleem mee als je dit in een nette review beschrijft.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:46
Het is een beetje verwarrend om te lezen maar ik probeerde uit te leggen dat de telefoon die hij in de verkoop had staan wel heeft, maar wat niet in de advertentie stond is dat hij aan het wachten was op een nieuwe telefoon en dus de telefoon nog niet kon/wou verkopen. (totdat hij de nieuwe in bezit had)

Edit:

Ik heb inmiddels de review geplaatst, mocht er iets niet goed aan zijn dan hoor ik het graag.
Deze thread mag dicht. Bedankt zover.

[ Voor 48% gewijzigd door Sunrise op 03-05-2013 20:16 ]