Al een jaar of 5 gebruik ik mijn PS3 als mediaplayer, video stream ik met Universal Media Server. Voorheen met ps3mediaserver. Al die tijd dat ik gebruik heb gemaakt van het streamen, maar voorheen ook met cd\dvd's, heb ik er met regelmaat last van geluid die niet gelijk loopt met het beeld. Iets wat minder voorkomt is dat de video een half minuutje heel snel vooruitspoelt en dan houd ie er mee op of gaat ie weer normaal verder.
Wat ik graag zou willen weten is wat de oorzaak is van deze problemen en wat er aangedaan kan worden. Het is een behoorlijk irritante glitch waar ik maar geen oplossing voor kan vinden. Ik heb voorheen met ps3mediaserver van alles geprobeerd met instellingen om het op te lossen maar zonder resultaat. Andere LAN kabel heeft ook niks geholpen. Hopelijk is er iemand die de dezelfde setup heeft en weet wat er moet gebeuren om dit probleem aan te pakken.
PC:
Core i5
16GB ram
Windows 8 64 Bit
TV:
Panasonic 40 inch plasma
Computer en PS3 met LAN aangesloten op de UPC modem.
Wat ik graag zou willen weten is wat de oorzaak is van deze problemen en wat er aangedaan kan worden. Het is een behoorlijk irritante glitch waar ik maar geen oplossing voor kan vinden. Ik heb voorheen met ps3mediaserver van alles geprobeerd met instellingen om het op te lossen maar zonder resultaat. Andere LAN kabel heeft ook niks geholpen. Hopelijk is er iemand die de dezelfde setup heeft en weet wat er moet gebeuren om dit probleem aan te pakken.
PC:
Core i5
16GB ram
Windows 8 64 Bit
TV:
Panasonic 40 inch plasma
Computer en PS3 met LAN aangesloten op de UPC modem.